25. 12. - Ach ty svátky....



Achjo, holky...ty svátky jsou pro mě opravdu cesta do hrobu. Člověk by pořád jenom jedl, jedl a jedl!....samozřejmě dneska jsem to přepískla se svíčkovou, cukrovím, sladkostmi apod. Radši to sem nebudu ani psát. Kdybych já idiot nespadla zpátky do spárů těch projímadel, která mě ohrožují už nějakou dobu na životě. Nechtěla bych znova skončit u MUDr. Navrátilové na JIPce v Brně se selháním srdce a ledvin..ale už si teď sama říkám, že to budu muset udělat dobrovolně. 6 absolvovaných léčení, ale vždycky jsem se potom po měsíci dostala do starých kolejí. V mém případě to zásadně souvisí s psychikou..a to není výmluva. Problém je, že teď zase strašně otékám, nabobtnala mi stehna, v pase nahmatávám něco jako měkké těsto, mám zase oligurii až téměř anurii (zástava močení, méně než 100 ml moči/den). Stojí mi tohle trápení zato?/! Nestojí, sakra. A já to vím, ale proč si nedokážu poručit, nemám vůli..?? Nemluvě o tom, že mi zase naskákalo to bolavé akné na tvářích, hrudníku a zádech..jen kvůli těm debilním projímadlům. Jinak co se dnes dělo?!....s kamarádkou Angelinou z portálu krasna.cz máme pro vás všechny nachystaný rozhovor na téma Můj život s anorexií. Máte se určitě na co těšit, záleží jen, kdy ten článek v redakci Novy schválí.
Mějte se dnes alespoň líp než já...a krásné sny :o*

Komentáře

  1. neboj!!! Bude to zas dobry!!;) a jsou svatky, tak si je poradne uziJ!;)
    a moc rada spratelim!;) mej se krasne a drz se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Sofi. Já bych dala cokoli za to, abych byla zdravá. Ale ty na sebe taky dávej pozor. Jsem ráda za spřátelení a budu se těšit na další tvoji návštěvu :) Drž se!

      Vymazat
  2. Už jde mi přidávát komentáře ; musím uznat, že u nějakých blogspotů mi to prostě nejde, v tom výběru mi chybý položka url/name ... no nic, jsem ráda za spřátelení a brzy si tě přidám ;) a tobě též krásné prožití svátků ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tvůj blog má přímo vánoční kouzlo. Jsi moc sympatická a ráda tě budu podporovat, jen prosím tě. Žádná projímadla a podobné věci, ano ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji, snažila jsem se přizpůsobit vánoční atmosféře :). Je to třetí den, co je beru v 8 násobném množství po 2 měsících abstinence :(. Je to moc těžké..ale snad se mi podaří už další krabičku nekoupit.

      Vymazat
  4. Ja vim, holcicky moje :(...jen škoda, že věci, co jsou v hlavě je nejtěžší změnit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky