26. 12. Co tě nezabije, to tě zničí psychicky..

156291_500477273325300_1987749314_n_large

....jo..tak jsme dnešek zase začali moc pěkně, opravdu. Nejen, že jsem nemohla spát, ale ke všemu ráno jsem zase měla strašnou žravku...Vánoce miluju, ale tohle na nich nenávidím. Zase je ale pravda, že díky tomu, že nejsem restriktivní typ MA, ale purgativní, tak mě to drží jaksi "v normě" (ne, že by mi to dělalo radost). No teď jsem se dokopala k tomu, abych se dala trošku do kupy fyzicky..alespoń jsem se nalíčila, odpověděla na emaily a teď se chystám zapnout Óčko a pak s pejskem ven se sluchátkama v uších. Když nikdo nemá čas, musíme si ho na sebe udělat aspoň my sami, že? :)
Co vy máte dneska v plánu, holky??...držím palce v boji! Bojujte, nenechte se odradit prvním neúspěchem.

Komentáře

Oblíbené příspěvky