28. 12. Diary


Ahooj broučci :o*
..jak jste se dnes vyspali? Já se osobně musím přiznat, že včera po tom, co jsem přišla z posilovny, jsem se jaksi neměla ke spánku a usnula jsem až v 1 ráno, ne-li později. Na fotce jsem vám chtěla ukázat svůj vánoční dáreček...domácí tepláčky + sobí papuče, které jsem si vždycky moc přála. Na těchto papučkác ujíždím...a ve škole pak ze mě mají srandu, ale co. Ve škole je zima a mě to hezky zahřeje :D.
Jak už jsem včera psala, dnes se chystám na pečení těch krásných perníčků, zdobených neskutečným množstvím polevy a ozdob. Ale pořád mi k tomu ještě něco chybí. Za chvilku si jdu do Billy přikoupit ještě nějaké ozdoby a koupit 10 vajec, protože včera jsem na to samozřejmě zapomněla :). Rozhodla jsem se, že jste to vy, budu svůj postup pečení dokumentovat, takže nesmím zapomenout foťák. Zase brzy napíšu, xoxoxoxo

Vaše Andie





Komentáře

Oblíbené příspěvky