Kouzlo dopisů

Včera mi přišly další dva už dlouho očekávané dopisy od mých kamarádek a tak m to přimělo napsat článek na téma "Dopisy v dnešní době"..
...dopisy si s kamarádkami píšeme už asi 3 roky. Všeobecně vzato, především s holkama, se kterými jsem se seznámila v Bohunicích na psychiatrii a taky se tam léčily, i když ne všechny s anorexií nebo bulimií. Začalo to s Kačenkou. S tou si vždycky polepíme celou obálku nálepkami, do dopisu vkládáme barevné písmo, různé obrázky a taky si kolikrát posíláme i nějaké kosmetické vzorečky nebo bonbony v obálce :D. Taky jí tam občas namaluju nějaký ten obrázek. Dopisy od ní mi vždycky dělaly velkou radost. Bohužel ale, je teď na tom docela špatně, takže mi strašně dlouho nenapsala. Poslední dopis jsem jí odesílala asi před dvěma měsíci.
..fotka s Kačenkou 2012

Potom je tu ještě Klárka ...tu znám taky už pěknou řádku let a moc si rozumíme. Je to zlatíčko. Strašně ji obdivuju hlavně skrze to, jak si vybojovala už téměř poloviční vítězství. Seznámily jsme se v situaci, kdy ona byla bulimička a já anorektička a pak, asi dva roky na to, se nám ty nemoci tak trošku přehodily. Ona padla do spárů anorexie a já bulimie. Nyní je to u obou tak nějak na přeskáčku. Jelikož Klárka neví, že tu o ní píšu, nebudu zveřejňovat nic z jejího soukromí, snad jen fotku. Musím podotknout, že je to opravdu velká bojovnice. Zvracení strašně výrazně omezila. Dřív na něm byla téměř závislá. Závislosti na projímadlech se zbavila a už se jich rok netkla. A co víc? Přečkala to strašně období odvykání, kdy vám váha skáče až o 10 kg, jste strašivě oteklé, v depresích, máte zácpu, anurii nebo oligurii....no prostě klobouk dolů. Já bych to tak dlouho nevydržela. A to vím z vlastní zkušenosti. Každopádně jde mi příkladem. Včera mi od ní přišel dopis a ještě jsem si ho nepřečetla, nechala jsem si ho na dnešek. Její dopisy jsou sice velmi stručné a ne  moc časté, ale vždycky mě potěší, protože jsou právě od ní.


Další je tu Kristýnka, moje zlato veliké :o*. S tou jsme se seznámily taky v Bohunicích, kde nebyla s konkrétní poruchou příjmu potravy, i když na to měla docela náběh a popravdě mám o ni docela strach, aby do toho nespadla, podle toho, co mi psala v posledním dopise. Známe se sice necelý rok, ale strašně jsme si navzájem přirostly k srdci. Taky ji musím označit za velkou bojovnici, protože sama od sebe nabyla na sebevědomí, našla si kluka, se kterým je tou nejšťastnější holkou pod sluncem, v životě je celkově spokojená a š´tastná, má nejlepší kamarádku, spoustu dalších přátel a daří se jí celkově a za to jsem moc ráda. Ráda totiž vidím své přátele šťastné :)..

 Kristýnka :)

No a na závěr, proč tento článek vlastně píšu. 
Mnoho lidí ´mi řekne, jestli nejsem praštěná, když si píšu v dnešní době facebooků a emailů s lidmi dopisy. Já si stojím za tím, že tato forma dopisování má svoje nejzvláštnější kouzlo a nikdy bych se psaní dopisů nevzdala. Miluju to. Není nad to otevírat dopis od někoho, koho máš ráda, vidět ty hezké ozdůbky na obálce, což značí, že konkrétnímu člověku  na tobě opravdu záleží, protože si vyhrál i s designem, tudíž to značí to, že tě chtěl hned na úvod zaujmout. Já osobně si na dopisy hodně potrpím, kupuju různé nálepky, dávám všeijaké přílohy, vyrábím obálky, lepím obrázky a dokonce vždycky přestříknu obálku parfémem, aby hezky voněla.
A co vy?! Nechcete začít trošku žít i mimo ten virtuální svět a nezkusit si s vašimi blízkými napsat i pár hezkých řádků? Uvidíte, že vás to chytne a už se toho nebudete chtít vzdát.

Vaše Andie ♥ xoxoxoxoxox






Komentáře

  1. Ahoj :) děkuju za pochvalu :) Tvůj blog se mi taky strašně líbí :) a samozřejmě ráda spřátelím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc jsi mě potěšila. Musím sem ještě spřátelené blogy nějak vypsat. Byla jsem zvyklá na blog a co jsem na blogspotu, ještě s tím trošku válčím :). Ale neboj, všechno bude

      Vymazat
  2. Pěkný článek, trochu i smutný jak píšeš o těch holkách čím si prošly a ještě procházejí, ale musím s tebou souhlasit, že nic nemá takové kouzlo jako psaní dopisů, to člověka potěší mnohem víc než zpráva na facebooku. My jsem si v létě s kamarádkou psaly z dovolené, to bylo taky super, bála jsem se aby mi nechtěly dopis poslat jako balík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Anife! No popravdě, my si s kamarádkami posílaly jjednu dobu i balíky :D. Jelikož všechny bydlí v jiných městech, tak jsem jim například posílala dárky k narozeninám, Vánocům a tak :)..ale taky to byla docela sranda.

      Vymazat
  3. Dopisy jsou úžasná věc :) vždycky jsem je ráda psala :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky