Pečeme bio cukroví

Období Vánoc je pro mě stále tím nejkrásnějším z celého roku. Strašně moc miluju tu vánoční atmosféru, vůni perníčků a dalšího vánočního cukroví, koledy, výzdoby na náměstí, sněhový poprašek...prostě balzám pro duši.
Vás, létomily, asi tímto článkem asi moc nepotěším. Některé asi přepadají chmury, předvánoční stres z nakupování dárků, věčně klepou kosu, nosí u sebe nejméně dva pakly kapesníků v jedné kapse...no však to znáte :). Přece jenom jsem se ale rozhodla i vám zpříjemnit trošku toto období Vánoc a mám tu tipy na lahodné cukroví, které jsem letos zkoušela poprvé. Recepty jsem si upravovala dle svých zásad a všechny jsou v bio provedení. Ano, řeknete si, že jsem asi magor, ale rozhodně raději zainvestuju o dvacet korun navíc za zdravou mouku než 80 Kč denně do krabičky cigaret, která mě narozdíl od zdravých potravin akorát zničí. Myslím, že to dává docela logiku, ne?! Vybrala jsem pár nejznámějších druhů cukroví, takže bychom začli takovou klasikou...na obrázku se nacházejí linecké, perníčky, čokoládové perníčky, vanilkové pracny a raffaelo kuličky.Recepty na jednotlivé druhy uvedu v některých z příštích článků.

Přeji všem poklidné vstávání do nového týdne a hodně síly :) !

Vaše Andie


Komentáře

Oblíbené příspěvky