Perníčky jen na Vánoce? Pitomost!

Asi vás napadne, že perníčky a cukroví se hodí jenom na Vánoce, ale kdo z vás ho nedojídá jetě v březnu?:) Záleží samozřejmě taky na tom, jakou várku doma napečete. Já ještě nějaké zbytky mám, ale stejně...chystám se na svoje 18tiny v únoru napéct krásné perníčky zdobené profesionálně...takže mi držte palce, ať nemusím volat 150 :D. Mám tu pár inspirací..viz. rozklikněte článek. Dnes jsem v drogérce nakoupila snad všechny odstíny potravinářského barviva, zítra ještě dokoupím vajíčka a můžu se na to vrhnout. Chcete i tutorial? Víte, proč to vlastně všechno dělám? Potřebuju vyzkoušet můj dáreček k Vánocům, zdobící tužku Delícia od Tescomy..prý mám poslední kus v České republice, protože se jim někde ztratil kamion :D. A jelikož teta u Tescomy pracuje, tak mi to pošéfovala, díky bohu. Bůh ti žehnej, teto ;D.


...to byla ukázka té úžasné novinky :)..jsem totiž blázen do gastronomie a ještě ke všemu strašná gurmánka..asi jako všechny holky s PPP :/. Ale aspoň jsme názorným příkladem toho, že všechno zlé je k něčemu dobré. Chcete, abych sem zítra hodila postup na perníčky i s receptem?:) Budu se těšit na vaše komenty..
Tak- a teď už troška inspirace na zítřejší pečení. Držte všechny palce, co máte!










Komentáře

  1. DOKONALOST :D vždycky sem chtěla mít barevné perníčky, ale nějak se mi nikdy nic nechtělo kupovat :D a ta zdobící tužka je supr :D
    Šťastný nový rok 2013 přeji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zoey! Tobě taky přeji mnoho štěstí a úspěchů do nového roku:). Dneska celý postup pečlivě zdokumentuju, sama jsem zvědavá, jak to dopadne :D. Ani se tolik nebojím těch perníčků jako té polevy, protože umíchat kvalitní polevu akorátní konzistence je fakt práce pro kouzelníka..

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky