Proč milujeme ty, co nám nejvíc ublížili?! SAKRA

Ano.....dnešní setkání s bývalým, teda spíše jen střetnutí mě dohnalo k tomu napsat tento článek..Pořád nad tím tak musím přemýšlet...proč vlastně milujeme ty, co nám ublížili? V té chvíli, co jsme se rozešli jsem nevěděla, jestli ho za to, co mi  udělal a jak se celkově zachoval miluju nebo naopak nenávidím. Dneska jsem byla v posilovně a samozřejmě jsem věděla, že on tam chodí denně, ale měla jsem zmapované ještě z období našeho vztahu, v jaké hodiny se tam potlouká. Tak jsem si to dneska naplánovala tak, že ho určitě nepotkám, jenže já ho potkala. Při odchodu..dělal, že tam nejsem..naprostý ignor. Sakra, vjel do mě takový vztek. Vždyť to já bych měla být ta, co má dělat uraženou, ublíženou atd. Nebýt jeho..neměla bych teď takové stavy ve škole a celkově nemusela bych v těch nemocnicích ležet znovu a znovu. Málokdo by si asi vydedukoval, proč tu o něm vlastně píšu, vždyť už je to skoro rok za mnou...jenže jeden jediný pohled na něj a všechno je v pytli. A navíc ještě bonus- bydlí naproti mně, takže vždycky vidím, jestli doma svítí, jestli jde zaparkovat atd. Píšu už úplné kraviny, ale potřebuju si vylít srdce...

Komentáře

Oblíbené příspěvky