1. Exkluzivní rozhovor na téma od PPP k alkoholismu a drogám

Ták, povedlo se mi získat první rozhovor od kamarádky Katy :). Známe se 4 roky a dlouho jsme se neviděly. Spojuje nás spousta věcí. Moc děkuju, že jsi mi rozhovor poskytla, Katy! ♥




1.Jak dlouho se léčíš z anorexie a bulimie?
Od svých 12 ti let, takže teď to bude 7 let.
2. Kdy jsi poprvé začala experimentovat s alkoholem v souvislosti s PPP?
Pít jsem začala „pořádně“ až v 17ti, ale v souvislosti s PPP si to uvědomuju až cca od 18ti,kdy jsem toho začla víc využívat a stupňuje se to.
3. Jak ses při tom cítila a jaké to mělo důsledky?
Naprosto skvěle, nedělala jsem to kvůli zvracení,ale hlavně kvůli tomu,že jsem se cítila líp,víc jsem si věřila a v opilosti šly prostě PPP stranou,. Měla jsem pocit,že jdou všechny moje problémy alespoň na chvíli stranou. Jediným negativem byl druhý den, jelikož díky PPP mi špatně fungují ledviny a mám problém se zadrženou vodou,tak jsem většinou po velké akci, i když jsem ze sebe vydala spoustu energie , přibrala cca 3-4 kg. Nešla jsem prostě čůrat jako jiní po pivech a celkově po alkoholu. Takže druhý den jsem se cítila trochu jako rosol.
4. Proč jsi vlastně začala s drogami a alkoholem experimentovat?
S Alkoholem to bylo tak nějak spontánní, možná k tomu přispěl rozchod po třech letech ,tudíž jsem začala chodit na diskotéky a různý akce. Ale začalo se mi to líbit.. Po čase jsme byli na velké akci,kde jsem poprvé zkusila „éčko“,což se mi hodně zalíbilo a zkoušela jsem ho opakovaně. Další nejmenovanou drogu jsem brala kvůli nechutenství, nebyl po ní pocit hladu a člověk se cítil naprosto skvěle.. Byl to lék na něco uplně jinýho , předepsaný od doktora,kterýho jsem znenužívala. V podstatě problém, na který ten lék byl předepsanej jsem vůbec neměla. Tento lék je vysoce návykovej a je na bázi té nejmenované drogy..Samozřejmě se mi to líbilo a začala jsem toho využívat i na akcích,protože když si člověk vzal s alkoholem takové tři prášky,tak byl ještě víc mimo realitu než v extázi.
5. Vyhledávala jsi to úmyslně nebo jsi k tomu přišla náhodou?
Éčko v podstatě náhodou,jelikož to byla tvrdá akce a jak se říká „ bylo to potřeba“ . Měla jsem dřív z drog i trochu strach kvůli špatnýho zdravotnímu stavu,ale kdybych to měla posoudit teď, tak můžu i říct,že je vyhledávám. Bohužel.
6. Kdybys srovnala život před a při závislosti, co je podle tebe lepší?
Vzhledem k aktuální situaci, kdy mám pocit,že jsem se z PPP téměř dostala, kupodivu opravdu náhodou ,protože to spíš bylo jako „blesk z čistýho nebe“ ,tak se mám líp teď.Ale rozhodně nemůžu říct,že by se za můj lepší stav zasloužily drogy, to rozhodně ne,myslím,že to byla opravdu náhoda a spíš jen doufám,že už se to nevrátí do plnýho proudu.
7. Chceš s tím něco dělat nebo ti takový život vyhovuje? Vem prosím v potaz všechna pro a proti.
Drogy zatím zkouším, nevím, co se z toho vyvine,ale myslím si,že nejsem úplně odevzdaná tomu , že bych do toho spadla a skončila někde na ulici. S alkoholem se nechystám přestat.Přece jen pauzy přes týden – škola,práce mě udržují na tom,že nepiju nějak extrémně každý den,ale jen o víkendech.Dokážu se doslova opít do němoty ,ale taky dokážu jeden víkend nejít,ale popravdě je to většinou z důvodu,že nejde přítel a jsem s ním doma.Alkohol mě láká ale i přes týden.
8. Co bys na závěr doporučila lidem, kteří ještě nejsou závislí, ale nemají k tomu daleko?
Na tuhle otázku v podstatě odpověď nemám, jelikož jsem ve stejné fázi.. Spíš bych mohla doporučit lidem,kteří začínají blbnout se zvracením či nejezením,ať se s tím zavčas snaží něco dělat,než bude pozdě. Ze zkušenosti vím,že zezačátku je to strašně fajn , ale postupně se Vám to vymkne z rukou. Myslím,že tohle je tak všeobecně známo o všech závislostech a PPP bych klidně k závislosti přiřadila.
9. Co tě vedlo k tomu to všechno vyzkoušet?
Snaha zhubnout jakýmkoliv způsobem, dostat se do jiné dimenze, odreagovat se, nabít sebevědomí a nic neřešit.
10. Přemýšlela jsi o léčení?
Zatím ne.


Komentáře

  1. Anonymní11/1/13 19:25

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky