10. 1. S chřipkou v posteli + jídelníček


74335_2631480562350_889212331_n_large


Ahojte kočky, přeju krásné poledne všem :)*
Omlouvám se, že předchozí den nebyly vyobrazeny žádné články, ale měla jsem bulimický záchvat, stáhla jsem se do sebe, za den přibrala 4 kg i přesto, že jsem byla napráškovaná diuretiky a nalitá projímadly, tak to teď shazuju. Jelikož jsem si s tou depresí netroufla jít do školy, nechala jsem celou noc dokořán otevřený balkon, abych byla další den nemocná a nemusela do školy. Povedlo se! Ztratila jsem hlas a jsem totálně nachlazená. Stejně jsem v posledních dnech jako uzlíček nervů. Ty dny, kdy se proklínám a nenávidím si odpírám všechno, co mi běžně dělá radost. Nejspíš kvůli tomu, abych sama sebe potrestala. Mrzí mě, že můj nejbližší člověk M. to nechápe :(. Snad jednoho dne se mě pokusí chápat...
Chápu to, že lidem, kteří tohle nezažili nebo nežili vedle člověka s touto nemocí, se to strašně špatně chápe, ale přeci jen..já jsem taky nezažila např. závislost na cigaretách a nesoudím, jaké člověk zažívá abstinenční příznaky, když si nemůže zapálit. I když to trochu srovnávám teď s nesrovnatelným. Dneska je to už trošičku lepší, pustila jsem si písničku od Charlie Straight a potom ještě Coldplay pro lepší den..Nachodila jsem 45 minut kolem stolu extrémní rychlochůzí, tak jsem po snídani relativně klidnější. Vyjde mě to na větší výdej než kdybych to nachodila po venku, kde se musím pořád někde zastavovat kvůli semaforům atd.



Jídelníček 10. 1.

10:30 - vločky s lupínky + netučný velký jogurt s cereáliemi, cappuccino (52 kcal) se sladidlem, půlka jablka Granny Smith

Tumblr_mgdsj95c701qid6a4o1_500_large

13:50 - malá vícezrnná bagetka se sýrem nakrájená na kolečka, 1 mrkev, pásek čokolády na vaření, trocha ionťáku a půl litru projímadla :(



A pro vás, co marodíte se mnou, click na "Další informace", kde mám pro vás obrázek top potravin, které vám pomůžou zahnat chřipku :)






602951_429570177116735_1930427478_n_large

Komentáře

  1. jejda kočko, doufám že už ti je líp! snad se z toho brzo dostaneš, jak z nemoci, tak těch depresí! :-( je mi to moc líto :-(

    OdpovědětVymazat
  2. díky za nabídku bobku :-) Já jsem teď ve fázi života, kde je mi celkem dobře, jediný co mě trápí je ta moje postava xD, ale s tou se musím poprat sama, na to bohužel lék vypovídat se... Ale bylo by to fajn, jelikož já teho namelu až až :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky