11. 1 aneb pár ranních keců + jídelníček

Krásné dobré poledne přeji vám všem, kočky :),
..jelikož se mi váha nehla dolů, samozřejmě nemám z toho moc dobrý pocit. Ale když člověk trpí anurií, není se čemu divit, když se v něm veškerá voda drží. Ani se neptejte, jak začalo moje dnešní ráno, poté, co jsem po požití třech lexaurinů ve 4 ráno usnula, v 9 ráno mě vzbudí zvonek který zvedla bábi a byla to pošťačka, která jí oznámila, že tu mám dobírku za 2000-, .Přišel mi Adipex, ale já se snažila bábi vymluvit, že to jsou diuretika pro kamaráda, protože se teď chystá na závody, ale ona mi to samozřejmě neuvěřila, začala hysterčit, že se mám vystěhovat, že se nebude dívat na to, jak se zabíjím. Já jsem nakonec prohodila prášky v obálce za jiné a s nechutí jsem jí obálku položila na poličku, ať si ji nechá, protože já nemám kam jít bydlet. Měla jsem tři plata antidepresiv navíc, takže jsem je do obálky dala a adipex jsem si schovala do tajné skrýše. Teď se jenom budu modlit, abych na to nepřišla, protože to bych letěla z bytu jedna báseň. Je to těžký, ale já ty léky potřebuju, to jediný mě drží trochu aktivní, abych se aspoň chvilku byla schopna sosustředit na učení či psaní nových článků na web. Co víc na to říct...vím, že se ničím, ale rok 2013 už MUSÍ být tím posledním ve znamení sebedestrukce. Chci se těch démonů zbavit a taky pro to něco udělám!

JÍDELNÍČEK

10:55 - cappuccino (52 kcal), 10 kousků cukroví (pracky a malincí ježci)..(no jo, babička zítra slaví a vytáhla z mrazáku cukroví, moje smrt :D :( )

14:45 - 9 kousků malého cukroví (jedu jenom na cukr, na nic jinýho nemám "hlad" :D)

270270_4710401931527_702743133_n_large

15:30 - miska skořicových polštářků, 1 jablko


Komentáře

  1. Adipex je hrozně nebezpečnej...to vážně raději keep calm, neřeš to takhle hystricky a radikálně a radši už to řeš hladovkou, protože i ta je míň nebezpečná než Adipex...

    OdpovědětVymazat
  2. Blbost! Žádné prášky a hladovka ti tvoje problémy nevyřeší! Musíš začít jíst, jídlem se hubne a dostává do těla všechna energie - hlavně ta na spalování tuků. Mám o tom na svém blogu článek a teď i popisuju den za dnem, po dobu 28 dnů, jaký mým jídelníček. Jedná se o detoxikaci a následné zdravé stravování podle Antonie Mačingové. Slyšela jsi někdy o tom?
    Já byla ještě před rokem 80-kilová, zakomplexovaná, dietama prohnaná koule až jsem narazila na knihu Najezte se do štíhlosti - zhubněte jednou provždy. Přečetla jsem si, co má autorka knihy na srdci a měla uplnou pravdu.
    Kousek co obsahuje kniha se muzes docist na jejich strankach http://lahkechudnutie.sk/clanok/28-dni

    Ale opravdu uz nejes nejake prasky! Babca ma pravdu, jedine ti uskodi. Vse co telo potrebuje je spravna strava a vse jde samo. Ver mi :) A mrkni na tu stranku a na cokoliv se budes chtit optat, ciu mi vynadat, tak pisni na blog nebo maila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkni - http://lifestyle-of-simone.blogspot.cz/2012/11/srovnani-fotek-po-12-roce.html
    Mozna uz ses divala, protoze mam od tebe komentar u medovniku :)
    A neber to jako chlubeni, chci ukazat, ze hubnout a citit se skvele je jen otazkou spravneho jidla :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky