12. 1. + jídelníček

Ták..jak jsem už psala v jednom z předchozíc článků, dneska jsem otrokem na bábiných 70tých narozeninách. Plno jídla, rolád s máslovým krémem, ale zatím jsem to díkybohu zvládla. Držte se, kočky. Co máte v plánu na víkend??


11:10 - Corny BIG brusinková, 7 kousků cukroví, trocha šlehačka a cappuccino (52 kcal)




Ano..sklenička od Oriflame svíčky a v ní šlehačka ..fantazii se meze nekladou :D

14:55 -  miska skořicových čtverečků, jogobella light
- 0,5 l projímavého čaje  2 loky ionťáku



Komentáře

  1. co je špatnýho na té skleničce od svíčky? Vždyť jí nic není ;-) taky mám doma takovej pohárek na kokinka ze svíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je můj jídelák za den...neřekla jsem nikomu, aby si z toho bral příklad..vím, že to je naprosto špatně..takže se spíš poučte, jak byste to dělat neměly ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky