14. 1. aneb Co se děje, událo se a bude se dít

Ahojky všichni moji milí čtenáři.
Taky u vás tak chumelí? Tady je to jak kdyby roztrhali peřinu :)..silnice jsou pokryté sněhem, není ani poznat, kde končí vozovka a začíná chodník, autobusy jezdí díky kalamitě pozdě, všichni odhrnují před svými domy sníh, všichni mají depku..ale já? Já miluju tohleto počasí, takže v tomto směru si nemůžu stěžovat. A co dnes bylo? Ráno jsem měla kvůli plánované návštěvě doktorky nastavený budík, ale co se nestalo?! Když už jsem po 5 dnech konečn usnula, tak mě hned po 2 hodinách vzbudili sousedi, kteří rekonstruují byt vrtačkou..bylo to jak kdyby mi vrtali u ucha. Přísahám, že v tu chvíli jsem málem vyletěla z kůže.

..pusu vám všem, co mi vzdáváte tak velkou podporu a těm, co mě pravidelně navštěvují...i ♥ you all, guys!


U doktorky se nic nového neudálo, akorát je zklamaná, že jsem zase ve starých kolejích a prý jsem prodělala nejspíš nějaké virové onemocnění, ale dutiny to nejsou, protože nos mám volný, pak prý mám překrvené spojivky..říkám si "cože?, to se mi ještě nikdy nestalo"..-no, všechno je jednou poprvé. Každopádně zítra jdu do školy i kdyby trakaře padaly, protože je tam strašnej frmol a čeká mě pěkně náročný týden od začátku až do konce. Bože, za co :(:(...


..a táákhle je u nás nasněžíno :)

A když už něco pozitivnějšího? Přišel mi konečně dopis od kamarádky Kristýnky, na který jsem dlouho čekala. Česká pošta je totiž velice "spolehlivá" a už se nám 4 dopisy ztratily neznámo kde, takže se jí nedivím, že neměla nervy aby to psala pořád dokola. Kikouš to samozřejmě tradičně vyzdobil citáty (ale mluvím stále o holce, jen jí tak říkám :)), v tomhle je stejná, obě dvě ujíždíme na citátech :D. Ale obálka se jí povedla, už se těším, až jí budu odepisovat. Co vy? Píšete si s někým dopisy? Já osobně s více lidmi, ale miluju tento způsob komunikace.





Komentáře

  1. Jo, chumelí, až praští ;-). Mám ráda sníh za okny (hlavně když jsem pěkně v teple, v ruce mám horkou čokoládu a peřiny jsou ještě vyhřátý) ;-).
    Dopisy...miluju je, píšu, dostávám a je to zkrátka velká radost.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé..tu horkou čokoládu ti závidím :)..já měla dnes jen kapučíno, ale i to je pro mě vzácnost...ale taky si ležím hezky v teple..už se nějaký ten pátek valím..ale musím se dneska mrknout na učení, jinak ani to pololetí neprolezu. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo v dnešní době píše dopisy. Lidi si většinou klepou na čelo, když jim to řeknu :D

      Vymazat
  2. :-) to je supeř, že ti přišel dopis :-) Já jsem si s nikým sakra dlouho nenapsala ani slovíčko. Většinou komunikuju s lidma přes sms, icq a nebo maily :-(. Je to ale docela smutný :-(

    u nás je naprosto stejně a doufám, že to chvilku vydrží, nesnáším zimu bez sněhu!

    Doufám, že se z té nemoci dostaneš brzo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už na ten dopis čekala věčnost, Katie! :( ..on se nám fakt několikrát ztratil a už jsem byla nepříčetná. Není problém si s někým dopis napsat přece:), jen musíš mít kolem sebe nebo znát ty správné lidi, kteří si nebudou klepat na čelo a říkat, že nejsou blbí, aby psali dopisy, kupovali drahé známky, obálky, když si můžou napsat hned a zadarmo na facebooku. Ti jsou prostě asi jinej gang, no :). Z dnešní návštěvy doktorky moc dobrý pocit nemám, ale kdybych se z toho alespoň napůl dostala, budu strašně moc ráda a možná, že bych i našla zálibu v žití jako takovém.

      Vymazat
  3. ja píšem dopisy, posielam balíčky, stále ma vidno na pošte :D + postcrossing

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že v tom nejsem sama :)

      Vymazat
  4. také jsem si kdysi psala s kamarádkou dopisy, bylo to super, pro mě, protože jsem strašná spisovatelka :) dokážu psát pořád něco. docela mi to chybí :) to vyzdobování obálek a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsi můj člověk :)! já píšu třeba 9x A4 na jeden dopis..vyzdobím to nálepkami, koupím krásné barevné obálky, popíšu je citáty... :D

      Vymazat
  5. Ty jsi romantička, dopisy! Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ty taky..a brzy zase napiš :) !

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky