22. 1. Sadness without limit

Ahoj lásky moje,
strašně moc se všem omlouvám, že jsem se na tak dlouhou dobu odmlčela, ale bohužel..ještě to tak do pátku minimálně potrvá :(. Všechno se zhroutilo...a definitivně všechno zrovna dnešním dnem.
Důvodem toho, proč jsem se tak dlouho neozývala byly přetrvávající bulimické záchvaty, deprese a přepráškování. Ke všemu tomu stresu a tlaku, co se ve mně děje musím i napříč tomu chodit do školy a odolávat každodenním nasraným a arogantním ksichtům tamnější společnosti.

523268_277226409047971_853493349_n_large

Je mi mizerně..k tomu, co se všechno stalo se dostanu trochu později. Teď bych vám chtěla říct, že mě to stálo neskutečně moc vnitřního boje a přemáhání se, abych se vrátila v tomto stavu na blogger, s 8 kily navíc..ale pak jsem si řekla, že to vůči vám není fér a vy, co tu rádi čtete. jste pro mě v podstatě vším..to je jedna z nejlepších věcí, kterých na blogu můžu docílit. Takže nedovolím, abyste byli ochuzeni o nové články na příkor mojí slabé vůle.
A teď už k věci. Momentálně se sesypalo úplně všechno, jak už jsem řekla..prvotní příznak je samozřejmě váha, která se vyhoupla o 7,5 kg nahoru za pouhé 3 dny. Břicho mám teď momentálně tak nafouklé, že se mě dotyční začínají ptát, v kolikátém jsem měsíci, že ještě minulý týden to tak nevypadalo.To by bylo to první...ale co že se stalo dnes?! .respektive včera. Psala jsem čtvrtletku z matiky a samozřejmě v rozpoložení, ve kterým permanentně jsem, jsem nebyla schopná se učit cokoli a už vůbec ne matiku, kterou bych se musela nepřetržitě drtit aspoň tři hodiny, abych si něco zapamatovala. Učitelka to věděla, když se mě kdysi ptala na schodech, že jsem byla tak dlouho v nemocnici, kdy si to dopíšu a jestli tomu rozumím. Řekla jsem jí upřímně, že prostě se toho na mě teď navalilo strašně moc, každý den skoro pět písemek, ne-li víc, a že tomu vůbec nerozumím..(pravda byla taková, že se nedokážu prostě učit, ale důvody jí vážně vysvětlovat nebudu, aby to posléze věděla celá škola).

304993_3721325837081_1905579941_n_large

No a já, která jsem v životě nepodváděla nebo nepoužívala celou základku taháky, jsem si ve snaze vylepšit si známku, abych neměla jedinou čtyřku na vysvědčení, napsala stejné zadání skupiny jako spolužačka, co se mnou sedí. Jenže kámen úrazu přišel, když začla ty práce vybírat a chtěla k tomu i zadání, abychom vložili mezi ten dvojlist (což NIKDY předtím nedělala)..vždycky akorát pověřila někoho ze třídy, aby jeden vybral zadání a druhý písemky. No samozřejmě, zjistila to...seřvala mě a ztrapnila před třídou, že s tímto se už několkrát setkala, ale že co opravdu nesnáší, jsou podrazy. (Kurva zato já podrazy miluju)...a to raději ani nezmiňuju to, že tohle je ta nejhorší matikářka na škole..vzhledem k tomu, že především nic nenaučí...jede si to svoje bez ohledu na to, jestli to někdo umí. Onehda ji spolužák ve vyučování nadal do piče a že je úplně neschopná a byl prostě celkově drzej a choval se k ní jak hovado, ale pořád je to samý "Ondrášku sem, Ondrášku tam.."...a já, která jsem vždycky bývala pro všechny Andrejka, jsem teď Andrea nebo raději úplně bez názvu. Ta úča si šla stěžovat třídní, že jsem podváděla a třídní dneska znenadání přišla za mnou se slovy "Andreo, ty se za mnou zastav o přestávce,jo..buď tak hodná" /výhružný tón a výraz samozřejmě nechyběl. Prvně mě napadlo, že to bude nejspíš kvůli ještě neodevzdané omluvence, kterou jsem jí dlužila za minulý týden, tak jsem si ji vzala do toho kabinetu s sebou.

Tumblr_mgvnnki4hc1qfiafao1_500_large

Co myslíte, že mi ta kráva řekla? Že mám napomenutí třídního učitele za podvod a že to možná požene ještě dál za panem zástupcem! Že za ní včera byla paní učitelka Hoř....... a řekla jí o tom, co jsem udělala v matice...takže za takovou banalitu mám napomenutí, ale že jí někdo nadává do piče a shazuje ji před celou třídou, tak ten nedostane žádnej postih. Kdybych si já tady dovolila na ni otevřít hubu, skončilo by to rozhodně jinak. Tady vidíme krásný důkaz toho, že ne na každýho je stejný metr, že?! A aby toho nebylo málo samozřejmě..včera jsem psala pololetku ze zeměpisu a popsala jsem celý dva velký papíry, ostatní kolikrát ani jeden a dostali za 2, ale co jsem dostala já? - za pět! Už si zvykám, že na téhle škole jde vyloženě jenom o to, abys solil prachy a měl nejlíp rodiče, co by školu mohli sponzorovat. To si u mě ale moc nepochodí, já s rodiči nežiju, jsme pro sebe v podstastě cizí lidi a to, že ještě zvládám platit školné každý měsíc je jen díky tomu, že si utrhuju od pusy a krom toho nevydávám peníze za nic. Ani za jídlo už skoro. A tak mi oznámila, že prej bude projednávat se zástupcem moje znalosti ze zeměpisu cestovního ruchu, že prý to, že v Římě je Colosseum ví i její dcera, která chodí do páté třídy a učí se to ve vlastivědě. Cha-cha-cha!...jestli se páťáci učí ve vlastivědě o tom, kdy a jaká zkurvená památka v Římě byla postavená, kdo se o to zasloužil atd...tak to teda vzdávám holt dnešním základním školám!!! ;)
Naší třídní říkáme piraňa a nesnáší ji skoro celá škola. V Olmiku ji prej vyhodili ze školy, co vím z tajných zdrojů a tak skončila tady u nás na soukromé..taky to podle toho vypadá ta její výuka. Mezi ní a jinými učitelkami byste v podstatě nepoznali ani sebemenší rozdíl..je to zamindrákovaná, nevzhledná kráva v přechodu, co si pomocí šikany na ostatních léčí svoje mindráky. A já vážně nemám náladu na to být terčem jejích komplexů. Nejradši bych vám sem dala fotku, a brzo to taky udělám...

Tumblr_mh0qioy6yq1r1v5omo1_500_large

..pokračování dnes

Komentáře

  1. Andie moc mě to mrzí :( Jsem ráda, že jsi se ozvala, protože jsem přemýšlela, co s tebou je...
    Chápu, jak to pro tebe musí být náročná situace, protože to taky ve škole občas nemám lehké. Naštěstí takové debilní profesorky vážně nemáme, ale přecejen... dneska mi třeba spolužačka napsala, že mě jedna profesorka nechce klasifikovat ze semináře. Nechápu proč, asi proto, že mi chybí čtyři známky z jedenácti, to je vážně katastrofa :( V pátek jdu odevzdat dvacet stránek seminárky a ještě se budu muset nechat vyzkoušet... S matikou taky bojuju, mám mezi čtyřkou a pětkou, čtvrtletku jsem napsala na pět a včera jsem si ji opravila na čtyři, takže teď záleží asi jen na tom, jak se milý pan profesor vyspí.
    Na jakou školu vlastně chodíš? Fakt to zní hrozně jak se tam někteří chovají... já jsem jednou taky psala stejnou skupinu jako kamarádka, akorát omylem, tak jsme se hned po písemce profesorovi omluvili a přežil to, ne jak ta vaše kravská matikářka :(
    A ještě malá poznámka... jestli tušíš, že jsi přibrala, tak se hlavně nevaž! Stejně to o ničem nevypovídá, za tři dny nemůžeš přibrat osm kilo tuků, je to blbost. Snaž se na to moc nemyslet... ale jasně, vím, že je to těžké :(
    Moc ti držím palce, jsi silná, zvládneš to!

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu mi to připomíná mou střední... Profesor na betony pěkný sajrajt a matikářka jak by smet. Jen kvůli stížnostem závistivých spolužáků mě nenechal projít, protože "Oni si stěžují, že chodí do školy a mají čtyřky a ty sem přijdeš jednou za čas a máš jedničky." OMFG... Nezávidím ti to.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky