3 school outfits

Tak co, holky? V čem nejraději chodíte do školy? Co u vás hraje hlavní roli ve výběru vašeho outfitu? :) Já osobně si potrpím dost na prostřední variantu..to je volný svetr, pod ním dlouhé triko a uplejší kalhoty. Boty ve stylu tenisek na podpatku taky nejsou špatné a k celému kompletu se skvěle hodí. I když radši bych upřednostnila nějakou variantu na klínku, protože na podpatcích se špatně klusá do školy, když věčně chodíte někam pozdě jako já. Můžete se sami nyní inspirovat. Svetry takového stylu najdeš především v New Yorkeru, H & M, občas se něco takového objeví i v Terranově. Co se týče botů, nádherné teď mají u Bati ve výprodeji, tak se běžte mrknout, jsou tam slevy až 60 %. Proč si neudělat radost? Žijeme jenom jednou. 

Mám vás ráda, holky :)*


Komentáře

  1. já bych rozhodně brala ten třetí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem pro dvojku! To je super :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní20/1/13 19:44

    sakra kdo má takovýhle nohy!!!??? to to nemůžou nafotit na ,,normální" postavě!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní27/2/13 17:21

    Ten třetí je přesně pro mě :) jen zatím legíny nenosím, protože na to nemám nohy :/ až na to budu mít postavu tak klidně :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky