7. 1. ..Sedmička a všechno špatně

A5nkmrwceaew0tf_large

Mám otřesný den dneska...
Jsem unavená, mám výčitky z každého sousta jídla, daleko víc z každého loku vody. Teď jsem se 2 hodiny musela děsivě přemáhat, abych nechytla bulimický záchvat. Jsem úplně mimo a cítím se jak zfetovaná, přitom jsem v životě s žádnou drogou nepřišla do styku. Je to jedna z těch extrémně slabých chvilek, kdy si jdu vzít několik lexaurinů a pokusím se usnout..jiné východiska opravdu nevidím.
Omlouvám se, že dneska žádné články už nepřibydou, ale polepším se. Nic netrvá věčně!

Andie

Komentáře

  1. jéjda snad se ti povede z toho dostat

    OdpovědětVymazat
  2. kočko... hlavně se z toho dostaň... snad bude líp až se vyspíš!

    OdpovědětVymazat
  3. ach zlato.. lexaurin je tiež ,ôj veľmi dobry kamarat.. vieš ako, niektore dni sme hore iné dole.. tiež som nemala práve najlepší deň celé dni od unavy spím..držím Ti palce nech si zajtra jak rybka svieža..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky