8. 1. aneb Velké díky :* + jídelníček

Tumblr_mg9qlt1oyw1r42dfso1_500_large

Krásné ráno vám přeju, kočky moje!
Včera to bylo opravdu peklo, dnes to pokračuje. Je toho teď na mě prostě nějak moc, hlavně ve škole, teď taky skrz různé pochůzky kvůli práci, brzo se budu muset asi soudit i s matkou, odejít od báby z bytu a jít někam do podnájmu se spolubydlícími. A to netušíte ten zbytek...
Jen jsem vám chtěla na úvod říct, že jsem ani po lexaurinech neusnula, ale vydržela jsem se nepřejíst. Šla jsem ven se známým, ale řeknu vám, měl jazyk jak ještěr a tak nechutný líbání jsem v životě nezažila.jestli se to vůbec dá takhle nazvat. To jen tak pro zasmátí, abyste si nemysleli, že máte doma totální paka :).
Moc jste mě potěšily svými komentáři, kterými mi vzdáváte podporu, moc to pro mě znamená a dojalo mě to :') ♥. Vím, že i vy všechny bojujete. Někdo víc, někdo míň, ale bojovat musíme. I když se to zdá být marné, vždy je cesty ven, ale někdy musíme začít po malýc krůčcích. 
Mám vás moc ráda a až bude tento týden u konce, vynahradím vám to nějakými super články :) :*

Jídelníček

6:15 -trocha Katjes bonbonu, kynutý koláč( normal velikost) a půl jablko granny smith + strouhaný netučný tvaroh s vanilkovým cukrem light, malinká čokoládka


pití: 2 dcl ionťák, 2 dcl cappuccino

13:00- briošek, 1 dcl ionťáku

13:18- projímavý čaj ze senny, 0,5 l

..mám výčitky jak svině :( musím sehnat někoho do fitka dnes

..kdybych dneska ještě něco jedla připíšu v průběhu dne :( 
..už se zrovna chystám do školy se zase zapotím než tam dojdu a celý den budu na nohách možná půjdu i do posilky zase po 2 dnech..:)


Krásný den všem :* ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky