Absolutely in love

Ahojte děti moje...
Ani nevíte, jak moc se mi po vás stýskalo. Po mé aktivitě na blogu...víte jak to bylo, ty výčitky, ty dny v depresích, kde už jsem  to dotáhla až na 5 neomluvených hodin a napomenutí třídní..nemohla jsem vyjít ven a u báby, kde dočasně bydlím jsem to taky nemohla vydržet. Ale už tu bylo dost smutných zpráv, berušky..nebo ne?!
Tentokrát přicházím s novou nadějí...nadějí na lásku. Potkala jsem JEHO! Giovanni je sice Ital, ale anglicky se domluvíme a někdy to jde i beze slov :). Poprvé jsem cítila, že někdo je naprosto stejný, jako já..například dneska jsme zjistili, že máme oba ploché nohy :D. Snad jediný rozdíl mezi námi je výška, jelikož on je menší než já, ale nemůže za to..taky si prožil svoje, takže se snaží pochopit mě. Jeho maminka také procházela bulimií a anorexií, takže se s tím setkal. Ačkoli mě dost štve, že pro něho jsem prostě "beautiful"..koneckonců i řekl, že mu hubená nepřipadám, tak mě to trochu užírá. Nechápu ten fakt, že když jsem měla bývalé přítele a k tomu jsem vážila o 7 kg víc, tak mi říkali, jak se mám konečně najíst a že ho tlačím svými kostmi..teď mi najednou nikdo neříká nic.
Jsme spolu od pátku a musím říct, že to byl jeden z nejkrásnějších víkendů v mém životě a moc mi toho dal. Po tom, co jsme spolu spálili tolik energie a já jsem celou sobotu nejedla, jsem dneska v koupelně tajně sežrala dva makové šneky, co jsem měla v kabelce :D. Byla jsem vyčerpaná prostě...
'Nerada bych něco zakřikla, ale poprvé to vypadá konečně na VZTAH v tom pravém slova smyslu! bohudíky za to. Doufám, že to vydrží a nebudu tu za týden smutnit, že to nevyšlo.




Komentáře

  1. jéééé kočko! Moooooc ale opravdu mooooooooooc ti to přeju a musí to vyjít! Moc vám to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju zlato moje :* ..aspoň někdo tu není nepřejícný :*

      Vymazat
    2. PO všech těch sračkách kterejma sis prošla bych byla pěkná svině, kdybych ti to nepřála...

      a k tomu, že ti neříká, jak jsi hubená atd, tak se ti spíš snaží pomoct, podle toho co jsi psala, že jeho maminka si prošla bulimií a anorexií

      Vymazat
    3. Taky myslím, že to myslí dobře a říkal by ti, že jsi beautiful, ikdyby si měla 20 kg navíc, prostě v očích toho kdo nás miluje, jsme vždy krásní;-)

      Vymazat
  2. "jsme spolu od pátku ale myslím že to bude vztah" -- hm, aha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. známe se několik měsíců, od pátku je to teprve "oficiální"

      Vymazat
  3. tak to přeju, ať vám to dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad to bude to, co tě nakopne a pomůže z toho koloběhu hrůzy a beznaděje ven ;) Přeju ti to moc.

    OdpovědětVymazat
  5. jé, tak to ti moc držím palce, ať ti to s ním vyjde :) já jsem teď taky ve vztahu s cizincem ♥ (můj první)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)..vypadá to dobře zatím. Ä jaké národnosti je ten tvůj? :) můj první cizinec to není, ale prostě s Čechem si nikdy nerozumím.

      Vymazat
  6. To je super! Vztah ti určitě pomůže přijít na jiné myšlenky :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky