Bola som nakupovat (potraviny) :) + fotoreport

Poté, co jsem dojela od Giovanniho z Brna, jsem si dala sraz s kamarádkou, že zajdem do obchodu. Původně jsme měly v plánu TESCO, ale jelikož je to až na druhé straně města, vydaly jsme se na tour Penny Market + Billa :D.


No co myslíte..já abych neměla něco sladkého v košíku, že?! Řeknu vám, skočte si do "penáče" pro Flinty s bílou polevou..já na nich ujíždím. Jednu tyčinku tam teď koupíš jen za 4,40 Kč, což je paráda na to, že třeba ve školním automatu to stojí 11-,. :) A poté jsem v Bille sehnala svoji vysněnou Milku s příchutí Oreo sušenek. Sháněla jsem to celou věčnost, navíc tam mají i příchutě jako např. s lentilkami, řýžová, popcornová... :) A kdybyste si chtěly koupit 300gramovku, mají ji v Penny místo tradičních 75-, jen za 45-,


No a abych se trochu ospravedlnila, vyvážila jsem to suchary :). K těm jsem koupila i sýr...


Já vím, tavené sýry jsou svinstvo...a vůbec všechno, ale to bychom v podstatě dneska ani nemohli nic jíst, protože nikde nemáte jisté, že je tam to, co se na etiketách píše. Škoda, že někteří nemají ani ponětí, že třeba za zmiňovanými bio výrobky je jeden velký podvod.


Ano, teď můžete vidět moje dvě závislosti, které se vyskytují na denním jídelníčku. Zaprvé čisté ovesné vločky, které si dávám s horkým pudinkem nebo jogurtem, kde přidám ještě několik lžiček lněného semínka a třeba sušené ovoce. Potom jsou tu piškoty, naše obsese již od dětství, vzpomínáte? :)


..a taky mě přepadla chuť na tradiční "kombajnovku", ale nakonec jsem si vzala citronovou.


Komentáře

  1. milak oreo je naprosto <333333333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za jeden den mi zmizla :D :( ♥♥

      Vymazat
  2. Ach, Flinty s bílou polevou... Těch jsem se v těhotenství nažrala tuny :D Miluju je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo nestraš mě, taky jsem tím posedlá. Snad nejsem těhotná :D :)..nelze jim odolat, víme svoje :)

      Vymazat
  3. kombajnovka? co to je??? xD

    pěknej nákup kočko :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kočí...tak říkáme na Moravě těm chemicky žlutým limonádám ze sámošek..dvoulitrovka za 6 korun..plná sladidel:D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28/1/13 22:08

    Andie:
    pozor ty vločky co zde máš,tak jsou na stránce potraviny na pranýři,tak aby ti něco nebylo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky