CeCe Frey (American X Factor)

Normálně se o celebritách moc nerozepisuju, ale CeCe Frey jsem si zamilovala. Byla finalistkou Amerického X Faktoru, ale bohužel vypadla.
Důvod, proč bych jí tento článek věnovala je ten, že v ní tak trochu poznávám sebe. Dle mého názoru neměla lehké dětství (také se svěřila v rozhovoru, že ve škole čelila šikaně) a když přišla do soutěže s arogantním výrazem nějaké namyšlené nanynky, nebylo to tím, že by taková byla, ale že si chtěla udržet masku "nezranitelné" holky...jako kdyby chtěla světu ukázat "Nezkoušejte se mi ublížit". Taky se občas takhle chovám, aby ke mně lidi nebyli zlí. Nikdy jsem se s tím nesetkala, jen u ní a teď v poslední době jsem si všimla i na spolužákovi, co je bisexuál, že se chová podobným způsobem.
CeCe pronesla jednu krásnou větu a to "Věřte si. Čím víc budete mít rádi sami sebe, tím méně to budete potřebovat od druhých". A to se snažím vzít k srdci.

...mnoho úspěchů, CeCe :o*

425673_453246924732116_1882607969_n_large






Tumblr_mg0evwoxp61rmaq5so1_500_large

Tumblr_mfrg1fpmxs1s0i4h5o1_500_large

Tumblr_mfrseeeamo1s0i4h5o1_500_large

Tumblr_mciqs8q0jm1raw2syo1_500_large

Komentáře

  1. muj mail - emsvantnerova@gmail.com
    a cece, je nadherna.ale vice se mi libila na zacatku jako hnedovlaska.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky