Chceš ušetřit za odličovače? Tady je lepší volba. A za polovic :)

Víte, že jsem vyzkoušela nespočet odličovačů. Zkoušela jsem odličovače očí s olejovou složkou i bez ní, potom odličovací mléka, odličovací a čistící vody atp. Ale jaký to mělo výsledek? Řasenku mi to z očí nikdy kompletně neodlíčilo..to bych si je musela drhnout tak půl hodiny vatovým tampónkem až bych se rozslzela. Navíc z každé vody mě štípaly oči. Úplnou náhodou jsem přišla na jeden super výrobek...vlastně dva. Jsou to prostě a jednoduše dětské oleje. Ten první určitě známe všichni, Aviril dětský olejíček od Alpy..kdo by taky neznal Alpu, že :).
Další na řadě je tento dětský olej s mandlovým olejem, který mě vyšel na asi skoro 30 Kč a řeknu vám, že mi oči odlíčí úplně, za chvilku a stačí mi na to pouhý jeden odličovací tampon. Aviril měl výsledek stejný jako tento olej. Prostě už si nebudeme mordovat oči těmi štiplavými vodami, radši zkuste tohle. Seženete obojí v Rossmannu do 30 Kč a vydrží vám to dvakrát tak dlouho a koupíte to za třikrát menší cenu :).


Komentáře

  1. Mám podobný problém. Některé odličovače prostě nezvládnou oči dokonale odlíčit. Děkuju za tip, určitě vyzkouším :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky