Chceš vylepšenou luxusní kávu za přijatelnou cenu? ČTI!



Už jste slyšely o značce Oxalis?? Jsem si jitá, že ano. Jejich obchody najdeš téměř všude po republice kromě těch nejmenších měst. Já nejčastěji nakupuju v Brně a někdy v Olomouci :). Posedlost jejich úžasnými produkty mě dostihla už před dvěma lety. Poté, co jsem ochutnala kávu s příchutí belgických pralinek jsem se do této značky zamilovala a dodnes vyzkoušela nespočet příchutí vybraných káv. Ale pozor! Oxalis neprodukuje pouze kávu, ale i čaje a to hned nespočet druhů. Od roibosu přes směsi ledových čajů až po pu-erh, earl grey v různých příchutích a další. Já si letos pod stromeček nadělila kávu s příchutí mých oblíbených belgických pralinek a směs na ledový čaj mango-limeta. Káva je pouze aromatizovaná, tudíž se nemusíš bát jakýchkoli kalorií. Řeknu vám, že s mlékem si ji dávám jako náhradu kakaa po ránu a postaví mě aspoň na čtvrt hodiny na nohy.
Chcete se o Oxalisu dozvědět více, popř. si rovnou něco zakoupit? Na výběr máte i různé dárkové sety, hrníčky apod. Navštivte stránky http://www.oxalis.cz/ !









Komentáře

  1. Ahoj, děkuji za potěšující komentář, jsem ráda, že se ti u mě líbí! A nemysli si, já už u tebe byla mnohokrát a své jsem si tu rozhodně našla! :)
    K předchozímu článku ti řeknu jdi do toho! Počítej však s tím, že tě to milé pozlátko, které za tím možná vidíš, může tak zklamat, že budeš znechucena na dloouhou dobu! Každopádně fotomodeling je asi někde jinde než modeling obecně. Víš, jelikož jsem vysoká, už jsem to taky zkoušela a láká mě to pořád! Je to bezva možnost. Možná bych se ráda přidala a jela taky, kdyby ti to nevadilo ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty čaje jsou opravdu o něčem jiném! :) Jeden jsem zrovna kupovala na Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky