Chocolate makes everything better aneb Neděle s čokoládou :P


Holky...
jako já vám musím něco říct. Je neděle! (nečekaně :D) a já mám prostě nezvladatelnout chuť na čokoládu. Jediná, která tu je, je Figaro na vaření, ale proč ne..mám tu 3 pásky ještě, to je tak akorát, stejně dneska budu lítat po venku :). Na školu jaksi zvysoka kašlu, bohužel, ale nedokážu se učit. I vy, co nejvíc dietujete a hladovíte, chtěla bych vám říct, že pokud si každý den nedopřáváte alespoň kousek toho, co máte nejradši a co jste byly zvyklé v minulosti jíst, jednou vás ta chuť dostihne a ať si říkáte, že je vaše vůle sebevíc pevná, věřte- není tomu tak. Splácáte dohromady tolik, kolik byste toho snědly za týden. Já s tím mám mnohaleté zkušenosti a tak prostě když mám chuť, dopřeju si trochu čokolády. Taky že v nějakém výzkumu prokázali, že lidé, kteří denně konzumují alespoň 1 řádek kvalitní čokolády, mají potom zdravější srdce a zrychlí to procesy hubnutí. Takže honem honem, vytáhněte svoji milovanou čokoládu ze "zakázaného šuplíčku" a zakousněte se :). A žádné výčitky! Hlavní chybou u PPP je nahrazovat čokoládou například jedno z hlavních jídel, jelikož je to pro hlavní jídlo nutričně velmi nevyvážené. Tak pozor na to...sama s tím mám problém...

Komentáře

  1. hezký článek, souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  2. čokoládu mám ráda, jen ji nejím. :) Já vím, že mě to dostihne ta chuť, ale stane se to jednou :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam ,mňam...už teraz na čokoládu mám chuť aj ja ...to ti" pekne ďakujem "! xD Fakt pekná stránka :) určite si to tu pozriem niekedy poriadnejšie :) inak ak by si chcela spriateliť ozvy sa xD

    OdpovědětVymazat
  4. mám na to podobný názor :)
    člověk nemůže počítat s tím, že si na celý život odepře to, co má rád :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky