Co mě do konce týdne čeká a nemine


Tak v prvé řadě to budou 70. narozeniny babičky tuto sobotu, kde budu muset odolávat pokušení na všechno to jídlo kolem. A to ještě rozmrazila vánoční cukroví, moji největší neřest, no chápete to??...navíc na zítřek tu nemám nic k jídlu nakoupeno, jelikož marodím a musím si kupovat jídlo jen na jeden den, protože pak jsem rozmlsaná a nevím, co z toho si mám dát a tak si v závěru dám od všeho něco..



...takže jinak řečeno...problémy s jídlem a PPP, to mě opravdu nemine a těch 5 let se v tom piplat mi opravdu už dost vadí. Kdyby to tak bylo tak jednoduché jako mávnutím kouzelného proutku a říct si "odpluj pryč"!

No a co dál??
..moře učení..budu bojovat o to, abych neměla neklasifikace :( ale to si zase nemůžu slibovat, že se na to učení vůbec podívám. Nedokážu se vůbec soustředit. Ale řekla jsem si, že je pololetí, tak na to seru, proč se stresovat...i přes ty kecy, hlavně, když prolezu. Dokud se z toho nejhoršího nedostanu ven, není možnost, abych se mohla zlepšovat v jiném odvětví.
Dále mě čeká zaplacení faktur, ale to už zjevně tak záživné nebude, tím vás zatěžovat nebudu. :)

262750_303033153147186_2050559495_n_large

Komentáře

  1. Anonymní10/1/13 20:06

    Držím ti palce, všetko zvládneš, uvidíš :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky