Coming soon !

Jsem teď sice ve strašném rozpoložení už delší dobu, jedu například 6 dní nonstop, nemůžu spát, ve škole mám spoustu testů, ale na všechno kašlu..prostě to nejde. Budu se věnovat alespoň blogu, abych měla pocit, že dělám něco užitečného. Takže...co vás v brzké době čeká? :)

→ focení nákupů, zakoupenýc výrobků atd.
→ rozšíření rubriky Kosmetika
→ vlastní natočená videa (ano, nelekněte se :D -budou v angličtině, kdyžtak přidám vysvětlivky)
→ rozhovory s holkami bojujícími s různými typy PPP
→ reportáž jedné americké dívky Závislost na projímadlech
→ denní záznamy
→ více recenzí
→ více fotek v rubrice Diary 'n Photos

..a to zdaleka není vše, ale nemohu vám přece prozradit všechno :)


Headrush-19_large

Komentáře

  1. Zajímavý blog..:) jsem zvědavá na další články..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někd, kdo se snaží nám všem a i sobě pomovt :) Psala jsi mi na můj veřejný blog, tak ti teď píšu z adresy toho soukromého, kde právě zveřejňuji něco ze svého boje s PPP. Ať tento blog bjréví co nejvíce mladých slečen, kterým určitě pomůže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujui moc...popřípadě můžeš odkaz rozeslat všem lidem, kteří mají k PPP blízko.. :) ..jsem ráda, že to aspon někdo chápe tak, jak je to myšleno...nikdy jsem tu netvrdila, že jsem v pořádku a že si mě ze mě někdo brát příklad..chci bojovat..a chci aby se mnou šly do toho boje i ostatní holky

      Vymazat
  3. Ahojky, tak jsem si trochu pečlivěji procházela tvůj blog a máš to tady moc hezké, líbí se mi, o čem píšeš a přeju hodně štěstí v tvém snažení, jsi sympatická slečna :) A ty se chystáš natočit video v angličtině? To jsi dobrá, já bych to asi nedala, bála bych se mé výslovnosti :D Sice už je to poslední dobou s mojí angličtinou trochu lepší (díky příteli), ale i tak bych si na to netroufla... ale je super, že se na to budou moct podívat i holky z jiných zemí :)
    Doufám, že brzy taky pořádně obnovím svůj blog (nebo se pustím do toho nového) a budu více psát. Taky bych chtěla psát víc o PPP. Toho není nikdy dost, lidi o tom potřebují hodně číst, aspoň teda mě to vždycky pomáhalo, jak o tom psát, tak číst...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Rezzy..děkuju moc za tak potěšující komentář :) ..já o tom ráda píšu a ráda prostě předávám lidem něco, co oni neměli šanci zažít..protože jserm se prodrala až na úplné dno a prošla jsem si tolika věcmi kvůli PPP, kterými si neprošlo ani 98% všech holek s touto nemocí. Video se chystám natočit v angličtině, ale pokud se trochu naučím pracovat s movie makerem, přidám tam české titulky..obávám se totiž, že ně každý by mi zrovna rozuměl :)..budu ráda, když budeš blog i nadále číst..přeju krásný den a hodně síly

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky