Denní rutina a vyčerpání..ALE motivace

Tak co, holky? Jak jste zvládly dnešní den? U mě by to docela ušlo, až na to, že prostě nebudu mít nikdy dobrou náladu. Napřed přijdu ráno pozdě do školy, protože jsem nemohla najít klíče, potom sklouznu na chodníku hned co vyjdu z baráku, potom mi klíče v kabelce propíchnou jogurt a ten mi do celé kabelky vyteče, takže mám jogurtový sluchátka, učebnice, mobil..prostě všechno..no a nakonec jdu k psychiatričce na objednaný termín a dozvím se, že je zrovna na neschopence. Samozřejmě kolik keců jsem si zas musela ve škole vyslechnout..to byste měly vidět. Už i ti spolužáci tvrdí, že je to za moc, jak jsou na mě vysazení a furt do mě rejpou. No alespoň jsem se vyhla referátu do psychologie, který musím přednášet před celou třídou. Nejhorší to bylo minule, když měla jedna spolužačka referát na téma poruchy příjmu potravy. Ta neuměla ani přečíst, jak se to slovo vůbec čte a měla tam plno nesmyslů...slyšela jsem začátek a odebrala se na záchod. Tohle poslouchat opravdu nebudu. Nejhorší je ten pocit, když víte,  jak to ve skutečnosti je, ale ostatní neví nic..a vy máte chuť vykřiknout, že to je blbost a říct, jak to má být správně, jelikož jste se s tím sami setkali. Ale..držíte hubu..protože přece nevypadáte jako ty kostry, co měla na obrázku...proběhne vám hlavou myšlenka "jsem příliš tlustá na poruchu příjmu potravy". Kdyby tak lidi věděli, že o váze to vůbec není! Vře ve mně tolik vzteku.

Tumblr_mhe583frxi1rm8kfeo1_500_large

Nicméně...dneska mě moc inspirovala dlouholetá kamarádka Katy, od které jsem si přečetla dopis a následně jsem jí odepisovala. Katy se potýkala úplně s tím samým, co já a nyní mi napsala tu nejlepší zprávu, co jen mohla. A to, že se naučila pravidelně jíst normální porce a pít 2 l vody denně. A že za 3 dny ji to zavodnění přešlo. Tohle mě neuvěřitelně nakoplo, jelikož vím, že měla tělo asi tak zhuntované jak já a nastartovalo se jí to už za tři dny. 


Došla jsem ze školy asi v 5 hodin a zjistila jsem, že materiály k učení na zítřejší písemku z účetnictví a němčiny jsem nechala ve školní skříňce, takže fakt paráda..a to už jsem si vařila kafe, abych u toho neusnula. Nicméně musím se šrotit ekologii. Ale co bych asi neměla zapomenout zmínit je to, že dojdu do třetího patra ke dveřím bytu a vidím nějaké povědomé boty.. Byly to boty mojí sestřenice, která sem přijela s malým...tak jsme vzaly pár fotek, že :)


hmm...a teď už si fakt jdu vypsat aspoň něco do té ekologie, dopsat sešit do matiky,opsat domácí úkol, odlíčit se a vytrpět toho raubíře malýho, protože beztak půjdu zas spát tak ve 2 ráno :D.
A zítra se zase ve škole naseru a pojedeme od začátku.. :)


Komentáře

  1. Píšeš úžasně! Jen tak dál a hlavu vzhůru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 'Mockrát děkuji, Kačenko :). Tvůj komentář mi udělal velikou radost.

      Vymazat
  2. Páni! Tak tohle je prostě něco nepopsatelnýho! Nevěřila sem, že by mě tvůj blog dokázal tolik zaujmout. Ale po přečtení pár článků mám jasno. Klikám na tlačítko ''Follow'' a ode dneška tě pravidelně sleduju. Jen tak dál! <3

    OdpovědětVymazat
  3. šikulko, doufám, že jsi to dneska zvládla... Řekla bych, že na poslední fotce je babi co??? s malým ti to sluší... drž se.... někdy je prostě dne blbec, já ho taky měla včera!

    OdpovědětVymazat
  4. některý dny stoji za Ho... :-) ale za to přijdou dny, kdy to vazne stoji za to :-) stay positive :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak dopadly písemky? Fakt mě to zaujalo, líbí se mi Tvoje psaní:-). Přeji samé lepší dny, ale kdyby nebyly ty špatné, ani bychom ty lepší nerozpoznali:-). Měj se krásně, Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, narazila jsem na tvůj blog díky článku s tvým příběhem na krásná.cz a hrozně mě zaujaly tvoje články a jak píšeš. Sice netrpím žádnou takovou nemocí nebo tak něco, ale i tak sem asi začnu chodit pravidelně a číst jak žijí jiní, než pořád řešit ten svůj život. Je vidět, že víš o čem je život. Určitě motivuješ spoustu lidí a pomáháš jim. Budu držet palce ať to všechno zvládneš. Úžasnej blog, pokračuj v tom :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, narazila jsem na tvůj blog díky článku s tvým příběhem na krásná.cz a hrozně mě zaujaly tvoje články a jak píšeš. Sice netrpím žádnou takovou nemocí nebo tak něco, ale i tak sem asi začnu chodit pravidelně a číst jak žijí jiní, než pořád řešit ten svůj život. Je vidět, že víš o čem je život. Určitě motivuješ spoustu lidí a pomáháš jim. Budu držet palce ať to všechno zvládneš. Úžasnej blog, pokračuj v tom :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem viděla spoustu blogů,já nevím jak takovej blog má správně fungovat,ale ty ho máš fakt zajímavej.Na nic si nehraješ a píšeš tu o skutečným životě. U většiny ostatních mi to přijde jako jedna velká vytahovárna. Všechno je strašně dokonalý, a žijou si jako v pohádce ale prblémy zřejmě žádný nemají.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky