Diary 14. 1.


Sakra proč je ten facebook taková potvora? :D Už ráno jsem si říkala, jak se vrhnu na tu zítřejší písemku z účetnictví a ono prd...ale už bych se na to měla fakt podívat. Musím mít pro to vždycky stěžejní podmínky, jinak se na to nepodívám vůbec. Ale udělala jsem si pár výpisků, jsem dobrá :P..


Před chvílí jsem došla z Lidlu asi s pětimetrákovým balíkem nákupu... :/ bábi mě pověřila, že...jenže co se nestalo..v obchodě u kasy, když jsem měla vytahovat papírovku, se mi z ničeho nic začly klepat ruce, peněženka mi spadla na zem, ty lidi kolem a ta prodavačka se na mě dívali jak na psychopata. A aby toho nebylo málo, potkala jsem tělocvikářku ze základky, kterou bych opravdu vidět nemusela. No ještě, že mám ten Lidl skoro u baráku.
Za dnešek jsem ale stihla dokonce splatit fakturu, vynést čtyři pytle se smetím, domluvit si vysvětlení matiky u spolužaček, no sákra..ještě bych měla odepsat Kice na ten dopis..ale to opravdu nevím, jestli dneska stihnu, poněvadž jsem ho ještě ani nečetla :(..jen rozlepila.

Tumblr_lqzza0bzpb1r2c5jzo1_500_large

..obrázek naprosto výstižnej, jako bych to byla já při nákupu tam :D

A ještě si dneska musím nalakovat nehty :), protože zítra zase začíná ten rušnej život, škola atd. a já tam musím jít i kdyby trakaře padaly. Poraďte mi..kterou barvou si mám dnes láknout ty nehty? :)

            


Komentáře

  1. sakra to účto nemůžu ani vidět!:D a na nehty zvol třeba červenou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě ještě váhám, asi si ty barvičky nějak namíchám :D

      Vymazat
  2. ten červený lak je moc hezký :)
    děkuji za milý komentář, jsem tvoje čtenářka, pokud se ti líbí i můj blog, přidej se i ty k mým čtenářkám :)

    OdpovědětVymazat
  3. z toho účetnictví se mi udělalo nějak špatně :D a zvolila bych asi ten červený lak, vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, kočky..asi dám na vás teda :)

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky