Diary 15. 1.- 1. část

Zrovna si tak sedím ve škole o volné hodině a čekám na dvouhodinovku italštiny :/. A co dnešek přinesl? Samo špatné dneska. Popravdě, chce se mi plakat, nechce se mi smát, prostě nemůžu se jeden den probudit a být aspoň pitomé dvě hodiny šťastná :(. To by pro mě byla asi až moc velká vzácnost, že? První hodinu jsem psala to účetnictví, popravdě řečeno - vždycky, když se rozdá test, mám najednou okno. A to mi ještě úča začala prohledávat pouzdro, protože v něm viděla nějak papírek (tahák do účta samozřejmě :D), ale ona pak prej "aléé, tady máme taháček" a já na to "ne-éé" ...ale má to jednu výhodu, ona je téměř slepá, má tak pět dioptrií, takže na to moje miniaturní písmo naštěstí neviděla a nechala mě si to dopsat. Jsem zvědavá, co bude na bakalářích, až je večer doma zapnu. Celkově mám skoro ve všech předmětech absencí větší než 30%, takže se bojím velkého počtu neklasifikací. Dneska mě napadalo tolik myšlenek...že jsem na všechno sama, nejraději bych to všechno jednou pro vždy skončila, že jsem ztratila nejlepší kamarádku, což mě ničí nejvíc. Na lidi působím takovým klamným dojmem, vůbec nejsem taková, jak mě ostatní vidí. Vím, co potřebuju. V prvé řadě potřebuju VYPNOUT..přejít na režim OFF a najít si nějakou opravdovou kamarádku, které budu moct všechno říct, nebudu se muset před ní stydět atd. Ale žádná už nebude taková jako M. Nevím, jestli se ke mně vrátí, prostě pobrala věci úplně jinak, než jsou. Ale to jsem odbočila..potřebovala bych dovolenou, s člověkem, se kterým se nebojím být sama sebou. Ale takový člověk v mém životě momentálně neexistuje a když už, tak je strašně daleko a věčně na mě nemá čas nebo mě ignoruje. Do školy jsem původně taky chodila docela ráda, ale teď tu o mně musely začít kolovat nějaké fámy a zvěsti a já nechci radši ani vědět jaké. Vím, že mě celou zničila ta nemoc, vím to a uvědomuju si to. Chci to změnit a chci, abyste do toho šly společně se mnou. Člověku to jde hodně špatně, když je na něco sám..kor když je to něco, co řídí celý jeho život. To byla troška z mojí mysli, co se mi momentálně honí hlavou....snad se máte dnes lépe.

btw: večer se můžete těšit na aktuální dnešní fotky :)

Tumblr_mgo01iac9f1qi7m0fo1_500_large

Komentáře

  1. Anonymní15/1/13 17:49

    Miluju tě! Stále jsi pro mě takovým člověkem, kterým jsi pro mě byla i před 14 dny! Nezměnilo se nic a nezmění se nic. Jsi sluncem, které mi prozáří ráno i den, hvězdou, která mi prozáří večer i noc, jsi světlo, které mi ukazuje správnou cestu i za těch nejchmurnějších dní. Chci tu být s Tebou, na vše. Překonáme všechny překážky, které nám přijdou do cesty, společně.. - ovšem, pokud o to ještě stojíš.
    Mimochodem, jsem na Tebe pyšná, za to co tu vytváříš, věřím, že tím pomůžeš nejedné osobě <3, ale hlavně se mi koukej dát do kupy ty sama, Andrejko má, víš, že mi na Tobě nesmírně záleží :*.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak kočí, bude zase dobře!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky