Diary 15. 1. - 2. část

Přišla hodina na počítačích, tak to byl trošku oddech. Ale řeknu narovinu, že dneska se mi v té škole vůbec nelíbilo a každý den tam chodím s naprostou nechutí..nechutí do všeho, do komunikace, do učení, zkrátka do všeho. Navíc jsem dneska totálně přecpaná...jsem ve stresu a jídlo mě dneska dost ovládlo, takže samozřejmě se bojím, kolik zítra na váze bude. Vím, že to je jen tím, že jsem zavodněná a mám neustále otoky kvůli projímadlům, ale prostě znáte tu nemoc - to číslo samo o sobě vám zkazí náladu na celý den. Ale co..kdyby mi ji nezkazilo to číslo, zkazí mi ji lidi ve škole.


...spolužačka....jak fotky dokáží klamat..vůbec mě v podstatě nezná a zde vypadáme jako kamarádky

A nerada bych rozepisovala, co všechno se mám na zítřek učit..jen nějaka 19ti stránková prezentace do neziskové ekonomiky, potom budu zkoušená z účetnictví, mám mít referát do psychologie, aktuality nazpaměť do ZPV.../moment, otevřu si diář, abych vám to mohla napsat dopodrobna :D/..jochó..ještě tu máme čtvrtletku z němčiny, dopisování sešitu do italštiny (to naštěstí až na další úterý), pololetka ze zeměpisu cestovního ruchu..no fakt..potěš koště!
..mám depku, beru hypnogen a jdu spát..a zítra tak 2 kg navíc to vidím :'(



Komentáře

  1. Ten článok predtým, máš pravdu, ničí nás to ničí... vlastne, ako si ty na tom? váha/výška/denný príjem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já mám hodně těžké kosti a strašně svalnaté nohy, takže vážím víc než na kolik vypadám..většinou mi tipují o 10 kg méně..jinak denní příjem téměř nulovýá, výdej aktivní, ale váha pořád stejná nebo vyšší...důsledek toho, jak si tolik let ničím těělo

      Vymazat
  2. Ahoj, máš velmi zajímavý blog. Jsem ráda, že si mě sem pozvala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj..díky díky :) budu ráda, když se sem ještě přijdeš podívat

      Vymazat
  3. ale toš Kočí... žádnej hypnogen! chjo :-( je mi to líto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo včera mi poprvé zabral, kočko...ale už nemám :( vzala jsem bábě jen jeden..

      Vymazat
  4. Ahoj!
    Musím říct, že mě tvůj blog naprosto dostal. Moc se mi tu líbí, píšeš skvělé a smysluplné články lišící se od většiny ostatních. Palec nahoru :) a jsem nová čtenářka!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní16/1/13 08:48

    Váha je jenom číslo ;) nic víc :) držím palce ať zvládneš školu a když ne tak nezoufej důležitější je dostat se z toho všeho :) nechuť chodit do školy mám taky a to netrpím ppp a mám téměř ukázkové známky a přesto, že se můžu prakticky na všechno vykašlat mám blbej pocit že na mě všechno padá jako domeček z karet :/ :D mysli pozitivně a pozitivně se ti to vrátí ;)
    P.S úžasný blog moc mě baví :)) máš velice dobrý písemný projev... Nepemýšlela si někdy o žurnalistice? ;) myslím že bys byla dost dobrá!
    Pusu :*
    Pravidelná čtenářka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)...vážně mě tyhle komentáře moc těší! ..váha je jenom číslo, ovšem málokdo to tak bere a to mě na tom mrzí nejvíc :/..určitě se ti to nebude nadále hroutit jako domeček z karet, každopádně budu držet palce, abys všechno zvládla :) a zůstala i nadále mou pravidelnou čtenářkou. pusu též :o)

      Vymazat
  6. Anonymní16/1/13 10:39

    Píšeš úžasně :) nepřemýšlela si někdy o žurnalistice? Pokud někdy vydáš knihu tak si jí stoprocentně koupím! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní16/1/13 10:39

    Píšeš úžasně :) nepřemýšlela si někdy o žurnalistice? Pokud někdy vydáš knihu tak si jí stoprocentně koupím! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..mockrát ti děkuju:)....o žurnalistice jsem nepřemýšlela nikdy, ale rozhodně budu pokračovat ve vlastní tvorbě jako doposud a jednou vydám i knihu, to se spolehni. Budeš první kupující :). Udělala jsi mi radost takhle po ránu!

      Vymazat
  8. great post :)
    http://www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  9. Pretty girls!!

    Following you now on GFC! hope you can do the same!
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Neboj, to bude dobrý!
    Ale máš toho opravdu hodně! :/
    Nezávidím ti to! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky...tak jednou to snad překonám všechno..včetně školy..dokud tu budete vy a budu mít pro koho psát, nehodlám si brát život..díky vám chci žít..protože se cítím aspoň užitečná :)

      Vymazat
  11. tie "kamaratky uprimne" poznam.. :/ :((... ach zlato.. aj ja som znehcutena zo školy..čim svedomitejšie s apripravujem tym horšie vysledky mam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak zuzzi :( čím víc se člověk učí, tím horší známky dostává :(

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky