Diary 6. 1. + jídelníček

Dobré "ráno" berušky.
Jelikož jsem šla včera, respektive dneska spát až ve 4 ráno díky mordování se s novým designem blogu, protože já nikdy nebudu spokojená, takže jsem se vyspala do 10ti a než jsem se nasnídala, trochu poklidila ten chaos kolem sebe a tak..dalo to nějaký čas. Musela jsem snídani začít sladce, rozkrájela jsem si dalamánka na kolečka a půlku koleček jsem si dala s medem a půlku se sýrem a lněným semínkem a k tomu jsem si nakrájela mrkev.

11:25 - 1 dalamánek s medem a sýrem, lněným semínkem, mrkev
pití: 2 dcl ionťák, 1,5 dcl káva s troškou mléka


14:10 - 2 pásky čokolády na vaření, 1 haribo bonbon, hrstička rozinek
pití: ionťák 2 dcl, 1/2 l čaj ze senny (16 sáčků :( )

..přikládám i fotku mých top 3 nejoblíbenějších Oxalis káv + 1 čaj, o kterých jsem psala v jednom z předchozích článků :) 


Musíte mi předem odpustit, že fotky jsou nic moc, ale žiju u babičky, kde to prostě není zrovna moderní a je tu všude binec a moc hezkých míst k focení tu opravdu nemám šanci najít ....

btw: přikládám jedno videjko na uklidnění :).. přeji krásný zbytek dne!





Komentáře

  1. kolik tak jíš denně kalorií ? O,o
    btw. nečekaně to asi píšeš každému, ten komentář co píšeš mě, ale po pravdě pro ana podporuju...promiň :// ale toho sis mohla všimnout, z mého denního přijmu a taky názvu blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Co já vím..dělám nutriční poradenství a kalorie nejsou tak podstatné jako složení živin. Neberu ti to, že podporuješ pro-ana...ale věř mi, že jednou za to poneseš velkou daň...a vzpomeneš si na tato slova. Už může být totiž pozdě jednoho dne...

    OdpovědětVymazat
  3. perfekcionistko :-)
    Máš to tady pěkný, nemusíš to každej den měnit :-)
    Na ty čaje a kávičky se často koukám, ale nikdy jsem ještě nenašla čas to koupit... Vždycky mě přítel táhne rychle pryč xD...

    OdpovědětVymazat
  4. ano já vím :) ale taky to dělám, s tím že vím do čeho jdu ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky