Dnešní zkouška odvahy

Krásné ráno přeji všem :*

Předem bych vám chtěla strašně moc poděkovat za vaši podporu vyjádřenou v komentářích, opravdu nesmírně moc to pro mě znamená. Kdybyste jenom věděli.
Ano, měla jsem se šrotit na tu matiku, ve které mi jde o krk a píšu ji dneska třetí hodinu, ale samozřejmě absolutně mi to neleze do hlavy. Když už se to naučím, tak v momentě, kdy sešit zavřu, nevím, která bije. Alespoň se mi ale vyplatilo se předevčírem patlat s tou četbou k maturitě až do 3 do rána...dala mi jedničku s váhou deset, ovšem to mi k ničemu nepomohlo, průměr stejně zůstal stejnej. Nyní bych si tu matiku měla pořádně zopáknout, než vyrazím do školy, ale znáte to...nechám to zas na poslední chvíli, až mi bude hořet koudel u zadku. Jelikož nám odpadla dvouhodinovka těláku, tak máme dneska tři hodiny matiky ze šesti..to potěší, ne? ;) Jenom se modlím, aby nám to nedala hned první hodinu, ale až tu třetí, jak slibovala. Jdu si udělat kafe a nastahovat nějakou hudbu do mp4,ať mám na cestu. A ještě si půjdu do schránky vybrat dopisy, pokud mi nějaké přišly. Snad budu mít štěstí alespoň v tomhle a najdu tam aspoň jeden.

Krásný den :* ♥

Pzehypoeh-o_large

Komentáře

  1. kočok drž se, to musíš zmáknout!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. wow no to je super!drzim palce aj nadalej!
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky