Promlčená éra bigorexie

Přicházím s takovým návazným pokračováním na téma Bigorexie, o kterém jsem už psala v jednom z předešlých článků. Jelikož mi připadá a bohužel to tak i je, čím dál víc se rozšiřuje fitness a kulturistika...lidi v Česku jsou jak posedlí fitnesskama..holky chtějí mít pekáč na břiše, kluci chtějí být mohutní jak mamuti...
Ale když jsem se podrobněji zamýšlela, proč to tito lidé převážně dělají, musím vám říct, že jsem měla bývalého přítele závislého na posilovně a hodně kamarádů, kteří na tom jsou stejně. A víte, co mají všichni společného?! Jsou zakomplexovaní, nespokojení a nesmíření sami se sebou a se životem..nesamostatní, neschopni jakékoli realizace v životě. A posilovna, anabolika a steroidy s přehnaným posilováním je pro mě určitou formou kompenzace těchto komplexů ze sebe samých. Například se jim někdo posmíval, když byli malí a oni chtějí zmohutnět, aby si tím vydobyli respekt u druhých, že jsou velcí a nikdo by si na ně neměl dovolovat. U holek je to zase posedlost obdivu..vidí, že všichni kluci z jejich okolí dnes posilují a že obdivují ty takzvané "fitnessky" a holky si tím pádem myslí, že budou u kluků oblíbenější, když se tomuhle jejich ideálu nějakým způsobem přiblíží. Každopádně o této poruše se dnes téměř vůbec nemluví, přesto že je tak rozšířená. Ale o anorexii se taky za císařovny Sissi mlčelo a přitom byla rozšířená skoro tak hojně, jako dnes. Snad jsem apelovala na co nejvíc čtenářů a seznámila je s tím, jaké příčiny bigorexie má..

Preview.hrezmbs3cntrgdno_500_large

Komentáře

  1. Když si to tak vezmeš, ještě pár let zpátky byla i anorexie "zapovězené téma", takže o ní nikdo moc nic nevěděl a přesto to slečny měli, jenom to všichni přehlíželi... Je to na nic...

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý článek (y)
    jinak bych řekla, že vše je způsobeno touhou po dokonalém štíhlém a vypracovaném těle a také za vše můžou lidé kolem, protože každý druhý někoho hodnotí "tlustá / tlustý " :(

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, to znám, jen jsem to neuměla pojmenovat..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky