Florentýnky z Lidlu

Po dlouhé době jsem se rozhodla pro vás napsat recenzi. Tentokrát na téma Florentýnky.
Možná jste tento název už někdy slyšeli, já nikdy. Ale vlastně jsem se k nim dostala úplnou náhodou. Jednoho dne jsem šla od doktorky a stavila jsem se v Lidlu pro něco k jídlu a jak tak stojím poblíž té kasy, tak vidím mega návaly takových sušenek vedle sebe s názvem Florentýnky a v akci za 15 Kč :D. No nic, zohla jsem se k nim a podívala se samozřejmě na nutriční tabulky + složení a co je to vlastně zač. Poté, co jsem si přečetla, že je to v podstatě něco jako perníkové keksy, musela jsem se do košíku přihodit..opravdu, jinak to nešlo. Jestli je někdo největším závislákem na perníkové chuti, pak jsem to já. Sušenky nemají žádný tuk..jen snad 0,3 na 100 g. A tou chutí za tu cenu jsem byla moc příjemně překvapená:). Každopádně, komu schází něco ke kávě, tyhle keksíky zkuste. V Lidlu to není žádná "limitka" a seženete je tam po celý rok.

Komentáře

  1. Tak o tom jsem opravdu nikdy neslyšela! :)
    Aj ty máš krásný blog! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsem ještě nechutnala, ale perníčky miluju:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sušenky jsou dobré, ale když jsem jich s bráchou spráskala hodně, přestaly mi tolik chutnat. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Oh,really inspired me with this post,love!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, to musim vyzkoušet, úplně jsi mě navnadila! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky