Good morning, beautifuls :*

Přeji všem krásné ráno.
Mám jen pár minut na to, abych vám napsala pár řádků, jelikož v předsíni se mi zahřívá žehlička na vlasy a momentálně jsem dokoukala prošvinutý díl VéKáVéček :D a posnídala tuny sladkostí. Napsala jsem M. ♥ zprávičku na FB, jak mi chybí :(. Dneska se chystám rychle nějak pošmelit úkol do němčiny, který mi učitel zadal asi před týdnem, akorát jsem chyběla. Jako každé ráno jsem projížděla we ♥ it a zrovna jsem narazila na takovou krásnou, letní fotku party kamarádů na pláži, co pózují s plátkem melounu v rukou..strašně se mi zastesklo..po moři, po přátelích ve své blízkosti...i po melounu kupodivu :). Dopoledne, konkrétně v 10:00 se můžete těšit na nový článek a dnes ještě přidám další, do večera máte co číst a večer konec konců taky. Jelikož jsem spolkla další kuličku z piercu, tak se budu dnes modlit, abych to propíchla znova ..zase budu slinit jak pes. Přežijte to dneska ve zdraví :) ♥




Komentáře

  1. spolknutá kulička od piercingu v jazyku je docela maso xD Já jsem ji spolkla ve spánku, ještě štěstí, že jsem se tím nezadusila xD

    Je paráda, co s tebou udělala láska :-) drž se kočko a těším se na nový článečky :-)

    Hlavně ať se ti ve škole daří

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem s tím měla u piercingu problém :D

    OdpovědětVymazat
  3. ake pekne vesele fotky!
    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky