Got2be straight on - recenze


Já už jsem si vyzkoušela opravdu hoooooodně přípravků na žehlení a narovnávání vlasů, ale prozatím nejspokojenější jsem s tímto sprejem. Chrání vlasy před teplem ze žehličky a zároveň krásně voní, ale hlavně! vlasy vydrží rovné aspoň půl dne, pokud samozřejmě nezmoknou nebo se nedostanou do styku se sněhem. Největšího efektu docílíš s keramickou žehličkou, tedy alespoň na moje vlasy má tohle největší efekt. Mám je sice rovné od přírody, ale nikdy ne tak straight on jako s tímto sprejem od Schwarzkopf :). Rozhodně vyzkoušejte, stojí asi do 150-,, pokud si to dobře pamatuju..takže jak běžné přípravky na žehlení vlasů a rozhodně to nebudou peníze vyhozené do kanálu. 

Komentáře

  1. Ahoj, reaguji na tvůj komentář u mě. Asi na tom nejsem dvakrát dobře, ale rozhodně (fyzicky) líp, než před 2 měsíci a hlavně se z toho chci dostat, i když je pravda, že chtít často nestačí.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/2/13 20:14

    Veľκý výber tovаru nа еѕhοpе
    www.koroх.sk v kategorii noznice , nаpríklаd
    nоznice Donau klasické 16 cm, nοznice Sοft grip 14cm moԁré Donau, Nοžnice Dοnau κlаsické 20,5 cm.
    Here is my web-site :: noznice

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky