I can have an American dream..

Vím, možná si řeknete, že jsou to zase nějaké kecy, jak se člověk odstěhuje do Ameriky, že má mylné myšlení o tom, jak to tam chodí, je naivní, něco si namlouvá a představuje si to jak Hurvínek válku, ale u mě tomu takhle vážně není. Však je to cíl, že jednoho dne budu sedět v New Yorském mrakodrapu někde v kavárně s notebookem od Apple a psát na blog příspěvky a přidávat fotky z mých cest světem :). Amerika mě fascinovala odjakživa. Jsem tvrdá realistka a spíše i pesimistka, takže mám snad právo na to mít nějaké sny a nějaké z nich si splnit. Do svých 18 let trpím jako kůň..vůbec nevím, co se každým dnem stane, nesnáším tu nejistotu..ale někdy mě prostě posílí věta od člověka, kterého zbožňuju nebo klidně od někoho cizího, ale s podobným příběhem..že to dokážu, že na to mám a já si v tu chvíli uvědomím, že tento život mi za to opravdu nestojí..k čemu člověku je, když má hubenou postavu, ale nikdy ji hubenou nevidí, není spokojený se svým životem a především sám se sebou?!..A to je vždycky největší kámen úrazu. Jakmile totiž věříte sami v sebe, pak je všechno možné! Tuto větu vyřkla v jedné z amerických televizních show Miley Cyrus a já si ji moc dobře zapamatovala. "If you believe in yourself, anything is possible."
Chystám se do Ameriky za prací....moc ráda bych jednou proslavila tento blog a začala dělat mezinárodně přednášky na téma poruchy příjmu potravy, protože o tomhle můžu říct víc, než kdokoli jiný na tomto světě. Ale co bude prvním krokem k tomuto cíli? UZDRAVIT SE! A to samozřejmě nejde ze dne na den...v mé mysli ta nemoc zůstane nejspíš už napořád, ale chtěla bych aspoň dokázat stravovat se a pít, prostě jednoduše existovat, abych zvládala náplně každého dne..jako jsou práce, kamarádi, zábava, koníčky..A to momentálně stoprocentně nesplňuju. Ale uvědomila jsem si jednu věc...ke štěstí nevede výtah, musí se jít po schodech..aneb musím si dávat menší cíle a krůček po krůčku se doplazit na samotný vrchol..k tomu největšímu cíli. Potřebuju se uzdravit a mít čistou mysl na to, abych si mohla srovnat v hlavě všechny věci..co smysl má a co ne...naučit se věřit sama v sebe a ne se nenávidět. Mám jenom jeden život a chci prožít  každý den podle svých představ. V Americe si samozřejmě nenamlouvám, že budu mít tolik peněz, abych si zaplatila bungalov na pláži ani že jsou tam všichni lidi ohromní, úžasní..a ne samé debilové jako tady. Ale zkrátka a jednoduše..narodila jsem se do špatné doby a do špatné společnosti a kultuře. Já jsem bláznivá, miluju objímání lidí, fyzický kontakt, samé úsměvy, život ve stylu "Don't worry, be happy"..a to Amerika rozhodně alespoň na 40% poskytuje..Česko ani na jediné procento. 

"New York is not a city. It's a world."

Tumblr_mglgo51mm71s1pnu6o1_500_large



Tumblr_mgndvsgg7o1rkwyvro1_500_large

Komentáře

  1. Mě amerika láká maximálně s tím, že bych tam odjela nachvilu a pak se hned vrátila, jinak mě spíš láká anglie :-) ale je super že to vidíš realisticky... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já mám zas dar od Boha ten americký přízvuk :D..Anglánovi nerozumím ani slovo, popravdě pár jsem jich poznala a moc nemusím ani jejich mentalitu. Ale vyhovovalo by mi počasí :)..furt zataženo, déšť..to zas já můžu. Však přijedeš do Ameriky za mnou :D :) jestli chceš

    OdpovědětVymazat
  3. mrakodrap s vyhaladom na cele emsto a horuca najlepšia káva na svete rped tebou... úžasné.. dievča na cestách, ja som si to tak tiež vždy predstavovala..♥

    OdpovědětVymazat
  4. mňa amerika neláka, mám v živote malé ciele o ktorých som istá že ich dosiahne, potom mám z toho radosť a odvážim sa aj na niečo viac :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní27/1/13 10:16

    Když si tak čtu články na tvém blogu,připadáš mi nevyrovnaná,posedlá bulimií nebo anorexií a s každým kilem navíc se cítíš víc nesvá.Vzpamatuj se...Myslíš že jsem taky netoužila mít postavu jako proutek?Ale uvědomila jsem si že na tomhle světě existují lidi,kterým ne mě opravdu záleží a tohle bych jim prostě nikdy neudělala- i toto může být motivace.A kdo touží být s maximálně vychtlou holkou,která mluví pořád o jídle? Celý život je před tebou a ty si ho chceš zkazit už ted? Prosím nedělej to stanov si své cíle a hubni jen zdravě abys místo v 60 umřela až v 80 docela veliký rozdíl co?... :)Tato nemoc je vážně nebezpečná a ty se jí musíš postavit.Představ si že jednoho dne se ti splní všechna přání a ty budeš v Americe a nebudeš mít Bulimii.Ano i tohle de,ale záleží to jenom na tobě... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní16/3/13 09:13

    Ahoj,
    nějak náhodou jsem objevila Tvůj blog a jsem za něj moc ráda. Asi čtvrt roku mám anorexii. Přijdu si na to nějakým způsobem hrozně sama. Navíc ve svém okolí neznám nikoho, kdo to sám zažil a tím pádem mě mohl pochopit, mám pocit, že mě každý jen soudí a klepe si na hlavu. Jen bych si o tom ráda s někým trochu popovídala a myslím, že Ty rozhodně víš, o čem mluvíš, máš asi dost hrozných zkušeností... Kdybys měla čas a chuť trochu pomoct jedný ztracený holce, můj mail je sykorova94@seznam.cz Budu moc ráda, když se ozveš.
    Měj se krásně :)

    http://data.whicdn.com/images/55049917/tumblr_mjhulpLfw71rrdy5yo1_500_large.jpg ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky