I can't sleep !

Je to hrůza...už šest dní jedu nonstop...mimo pondělí teda, to jsem spala 4 hodiny. Je 3/4 na 2 ráno a já absolutně nemůžu spát a to mě nutí přemýšlet opět nad životem, proč je všechno tak špatně poslední dobou?  Jakoby to bylo prokleté, celý rok 2012, 2013 ..tyto dva roky se pro mě zdají těmi nejhoršími v životě. Lidé, na kterých mi záleží se z mých životů vytrácejí jako pára nad hrncem, připadám si na všechno tak sama a nejhorší je, když si uvědomím, že skutečně jsem na všechno sama. Trochu mi pomohl náš rozhovor s Kačenkou, se kterou se známe 4 roky a život nám píše téměř stejný rozhovor. Po strašně dlouhé době jsme si napsaly a ona řekla, že je ochotna poskytnout mi rozhovor na předchozí téma. Otázky jsem jí už poslala, takže když budeme mít štěstí, dopoledne by to tu mohlo být, nebo spíše k večeru, abych nelhala. Vám to taky připadá všechno tak smutné a tak, že jde všechno do kytek?! Já už se lidem vlastně ani nedivím, že jedou na drogách, protože takhle se aspoň na pár hodin můžou cítit šťastní. Lidé jsou k sobě čím dál víc hnusní, na vedoucích místech jsou ti největší kreténi, inteligentní člověk nemá absolutně nárok na nějakou úctu. Možná můj american dream někdo berete s nadsázkou, ale já vážně pevně věřím v to, že jiná kultura, vše mimo Česko mi pomůže odpoutat se od těch nočních mur a začít konečně aspoň trochu ŽÍT.

Sladké sny

Andie

Tumblr_mgektblpcs1r8gyq6o1_500_large

Komentáře

  1. taky mi vše přijde prokleté.. ale to se spraví, neboj!
    a s tím americizmem souhlasím, jsou spokojenější

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, Kamčo...jsou sice mentálně na trochu jiné úrovni, ale jejich způsob života mi vyhovuje..

      Vymazat
  2. neřekla bych, že jsou američané šťastnější jak my... Jenom mají jinou mentalitu jak lidí z ČR... celkově mají jinou mentalitu jako lidé z Evropy, i když to jsou paradoxně taky evropané.

    kdybych měla možnost ti nějak pomoct, pomůžu ti, stačí jen napsat!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavu vzhůru, bude líp ;-) A na spaní doporučuji trochu levandulového oleje do koupele nebo na spánky.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dobou nemůžu také usnout! :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky