Jídelníček 13. 1 :(

Dneska jsem to posrala...jsem plná výčitek, ale co už..zpátky to nevrátím. Ty muffinky na fotce jsou bez tuku, banánové a ze špaldové mouky :)..sama jsem si to vymyslela a včera v noci si to z hecu upekla, kvůli celozrnné mouce to špatně vyběhlo, taky jsem neměla sodu, tak jsem tam dala 2 lžičky prdopeče (prášek do pečiva :D), a tak jsem se drobné nedostatky rozhodla zakrýt šlehačkou

11:00 - 2,5 muffinu se šlehačkou, 7 kousků cukroví, pár loků neslazené kávy

pohyb: 30 minut rychlé chůze


13:50 - 2 necelé hrnky ionťáku (fuj, přepila jsem se :-!), 8 kousků cukroví, 2 muffiny, kus rolády ze včerejška (trochu krému jsem oddělala), mrkev
-půl litru projímadla


Jelikož marodím a nechodím do školy, nemůžu jít ani do posky na běžící pásy :/ ...tak si to kompenzuju doma..

Jak jste to dneska dávaly vy, holky? :) Já každý den jím naposled ve 2, takže si ze mně neberte příklad ;)

Komentáře

  1. Ahoj Andie, jsem u tebe poprvé. Žasnu nad tvou vůlí, ale to co vyvádíš je brutální... Jsi marod, protože tvoje tělo chce odpočívat a ne cvičit. :* Měj se ráda. Viděla jsem tvé fotky, jsi nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, tvůj komentář mě moc moc moc potěšil. Budu doufat, že budeš zastávat stejný názor i nadále :)..osobně si nemyslím, že bych byla špatný člověk. A děkuji za pochvalu

      Vymazat
  2. Anonymní14/1/13 10:00

    Taky si myslím. Si nádherná, nenič se :/

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní14/1/13 10:05

    Proč si to nerozvrhneš do více jídel po menších dávkách? Je to zdraavější. Tvé tělo musí být umučené :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to nikdy nevydržela 5x denně dodržovat..jen když jsem byla v nemocnici...jinak na to není čas si prostě uprostřed vyučování vybalit bagetu :)

      Vymazat
  4. Tvrdíš, že tvůj blog není thinspo a je přesně opak, ale nějak to tu nevidím... Už jen podle tvého nemožného jídelníčku t osvědčí přesně o opaku... Nevypadá to, že by ti pobyt v nemocnici pomohl natolik, aby tě vyléčil a jestli tě v tomhle návštěvníci tvého blogu podporují, je to pěkná banda hlupáků. Měli by ti spíše říci pravdu a tou je, že tímhle stylem tě čeká jen studená rakev a i když jsi možná hezká, jsi taky řádně pitomá, když nejsi schopná najít zdravější a účinější způsob jak zhubnout a udržovat si linii. Jestli ti to nikdo neřekl, tohle vede jen ke dvěma cestám. Vyléčíš se, začneš jíst normálně a budeš tloustnout, protože tvé tělo bude mít potřebu ukládat tuky nebo nebudeš jíst a půjdeš pod kytky. Tak se raději dobře zamysli, jestli by nebyl život bez kil navíc, prášků na spaní a energii mnohem lepší než jedna z těhle dvou možností...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá zlatá, ráda bych tě odkázala na článek >>> http://couragetoenter.blogspot.cz/2013/01/pravda-o-mych-jidelniccich-varovani.html

      Vymazat
    2. Milá zlatá... to snad opravdu raději vynech. Už nějaký ten pátek nejsem náctiletá a ani poblíž tvé věkové hranici, aby to bylo dobré oslovení ;) Ten článek jsem četla dříve než tenhle komentář a jediné, co ti chválím je, že jsi natolik inteligentní, že se vrátíš na léčení. Ale upřímně? Zatím z tebe nemám pocit, že TO chceš opravdu změnit. Spíše mi přijde, že jen kolíš mezi tím, co bys měla a co ti vyhovuje. Doufám a přeju ti, aby tě tam konečně přesvědčili, že uzdravit se a přestat s tímhle je opravdu to, co chceš a nic jiného.

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky