Jídelníček 4. 1.

11:00 - 1 vícezrnná kaiserka se sýrem, posypaná lněným semínkem bio, 1 mrkev, 3 cherry rajčátka (ten bílek byl pěkně zkažený, protože to vejce už pár dní leželo na lince, takže jsem ho nesnědla...ale kousla jsem si, tak třeba budu mít zaděláno na salmonelu :D)

pití: 4 dcl iontového nápoje


14:00 - 250 g netučný jogurt s hruškou a cereáliemi + do toho přidané lněné semínko, trochu cornflakes, několik hrstí piškotů (posrala jsem to, já vím :D), rozinky + 3 pásky čokolády na vaření

pití: 0,5 l projímavý čaj, 0,5 dcl káva, 2 dcl ionťák

a tím pro dnešek končím..omlouvám se, že jsem druhé jídlo nevyfotila, ale nevlezlo by se to do objektivu :D


Komentáře

  1. ten bílek :DDDDDDDDDDDDDDDDD
    děkuji, podívám se sem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/1/13 18:01

    Ach prečo toľko tých "projímadlových" čajov? To ti zničí žalúdok ešte viac, ako nejedenie... no ja viem, ja mám čo hovoriť s mojimi dvoma rožkami cukríkmi slivkami a jablkami na deň, ale aj tak... tu je môj blog, ak by si mala záujem si písať, alebo tak :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky