Just believe

Tak jsem se zamýšlela jednoho večera nad tím, jaká je vlastně síla víry. A nečekaně jsem přišla na to, že je to jedna z nejdůležitějších věcí, když chceme něčeho dosáhnout. Dokud nebudeme věřit v naše sny a hlavně V SEBE, nikdy se nám nepodaří jich dosáhnout. Nemusíte si dávat malé cíle, dejte si jeden velký hlavní cíl a k němu se probojujte pomocí menších cílů. Představte si třeba, že se snažíte zdolat nějakou vysokou horu. Při tom se taky potřebujete několikrát zapíchnout do ledu, než na ten vrch vylezete. A je to kolikrát těžké a zdlouhavé tam vylézt, ale potom ten nepopsatelný pocit, že jste zvládli něco, po čem jste toužili za to přece stojí nebo ne?! Když je člověku mizerně, vždycky se strašně těžko dá někomu, něčemu nebo v něco věřit..sama to vím a nyní si tím procházím, takže vím, o čem mluvím. Ale mám vize, cíle, kterých chci dosáhnout a můj první cíl k němu je hlavní a prvotní..a to se uzdravit. A já věřím, že se mi to jednou podaří a budu ještě mladá. I když mi ty roky s nemocí, které jsem proležela v nemocnici nic a nikdo nemůže vynahradit, já si potom následující roky života udělám třikrát lepší. Ke štěstí stačí málo..například opravdoví přátelé, láska, milované zvíře..něco, od čeho se vždycky můžete odpíchnout. A to jsou většinu věci, které si za peníze nekoupíme. Jen musíte věřit. A nečinit zlo těm, kteří ho nečiní vám. Věřte v lepší zítřky, opravdu bude líp a je jen na nás, za jak dlouho.


3111750255_1_3_3dad99or_large

Komentáře

  1. to je obrovská duševní síla. dodáváš mi odvahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je smysl toho všeho, cco tu píšu..taže zatím odezva dobrá :)

      Vymazat
  2. kočko, ty dokážeš naprosto přesně a dokonale vystihnout moje myšlenky v hlavě... jak ty to děláš?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky