Kamarád taky rád (recenze)

Včera jsem se po strašně dlouhé době odhodlala pustit si film, který jsem ještě neviděla. Pustila jsem si Kamarád taky rád (Friends with benefits). A musím říct, že jsem byla naprosto nadšená. Od začátku až do úplného konce. Hlavní postavy představují Mila Kunis (můžeš znát taky  z filmu Méďa) a Justin Timberlake, kterého asi znáte všichni :). Film je dost zábavný, každopádně se zasměje i ten největší suchar, má děj a hlavně má happyend. Byla jsem nadšená a naprosto bych chtěla zažít tu situaci Jamie v tom filmu :). Bylo to něco úžasného. Kdo jste tento film už viděli? Já jsem vždycky tak trochu pozadu, takže jsem si ten film stáhla až včera, ale nelituju ani trochu, mohla bych si ho pouštět pořád dokola.


Tumblr_mg85yuaskx1r9va8bo1_500_large 




Komentáře

  1. tento je super!:)Mila Kunis je taká rozkošná!:D:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky