Krásné dobré ráno, kočky,
jak se vám dnes spalo?? Zrovna tu u snídaně a u kafe koukám na Mr. Beana..co jiného si po ránu přát?? Koketuju s myšlenkou, že bych to dneska zkusila poprvé bez projímadel. Jsem zvědavá, jak to zvládnu. Bude te od odvíjet od toho, kolik toho vypiju, což bude max. jedno kafe. Nu možná by vás zajímalo, pro jaký lak jsem se nakonec včera rozhodla...tak jsem se rozhodla přidat přímo fotku :)..


Cháá..psychicky se připravuju na písemku z účta...už první hodinu. To bude šrumec. Kdybyste viděli tu švihlou učitelku, co z toho máme, začli byste se smát taky ;D. Ještě bych měla dneska volat na pracovní pohovor na pozici barmanky a provozní. Nevím proč, ale po blbých zkušenostech na brigádách mám z toho docela hrůzu. Ale vypadá to slibně, pokud si nenašli zatím náhradu a barmaňák mám, takže to by mě mohlo popohnat trochu dopředu. Dnes se chystám, respektive musím ve škole trčet do 4, a ještě k tomu dvouhodinovka italštiny. Chcete rozvrh? - Néé, nechtějte ho :D




A co náš čeká odpoledne?? Spolužačka se smilovala, že mi vysvětlí matiku, jelikož 13 látek za to, co jsem dva měsíce chyběla asi jen tak nedoženu. V ekonomice to tak vidím na odepisování Kristýnce na dopis, včera jsem se k tomu nedostala. Nejen, že jsem nespala, ale poprvé mi bába byla ochotná dát hypnogen, ale! až ve 2 ráno, takže jsem se vyspala "dobré" 3 hodiny..ale hned se cítím o něco jinak. Půjdu si ještě nachystat moje oblíbený skořicový lupínky a když už jsem si tak vzpomněla  na tu Kiku, ta mi zase napsala na obálku několik citátů (celá ona) :D..takže tady nějaké hodně výstižné...aneb Citát pro dnešní ráno:


  1. Závist je formou pochvaly
  2. Vidět daleko a dojít tam, to není totéž.
  3. Vím jenom tolik, kolik jsem toho prožil.
  4. You can run, but you can't hide.
Tady vám posílám *Peace* pro dnešní den a ukázku toho, že žehlit tři vlasy Děda Vševěda se nevyplatí :D




....krásný den všem! ♥ 

Komentáře

  1. tie nechty su perfektné!!!
    A citát je tiež skvelý!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky