Krásné dobré ráno :o)*

Dobré ráno, zlatíčka moje!


Ani nevíte, jak jste mi celý včerejšek chyběli. Nebylo to schválně, že jsem nepřidala ani jeden jediný článek, nýbrž vůli tomu bulimickému záchvatu a celkově hodně špatném rozpoložení. Řeknu naprosto narovinu, že nebýt vás a mojí milované M. , tak bych snad ze skály skočila..i když tu poblíž vlastně žádnou skálu nemáme :D :(

78a764485eff11e2b9c722000a9e07b7_7_large

Váha dnes je ještě o kilo a půl vyšší, jídelníček za včerejšek: NIC (a váha se mě přesto drží jak hovno košile). Možná by vás zajímalo, co se událo za včerejšek. Ačkoli to byl pro mě už od rána nepříjemný den, tak jsem potkala cestou ze školy třídní ze základky a úplně ráda mě viděla..myslela jsem si, že se jen pozdravíme, ale ona na mě sama od sebe "Andrejkó..jak se máš?" ..to mě moc zahřálo u srdce :). Byla to nejbáječnější třídní, kterou jsem kdy za svůj život měla..a to jsem jich za vystřídání třech škol měla sakra hodně. Ona jediná byla schopná akceptovat, že prostě nejsem schopná mít před třídou mluvní projevy a tak mi dovolila to odříkat sama v kabinetu. Tohle by pro mě teď žádná učitelka nikdy neudělala. Ano, v tom kabinetu to  pro mě bylo taky dost těžké, přitom tam byl jen jeden člověk- ona, ale nebylo to zdaleka horší než před 28 lidmi, kteří se navzájem pomlouvají..jako v každém kolektivu vlastně.
A to abyste věděli, ráno jsem měla budík na 5:40, ale jelikož jsem byla tak unavená z té žravky, usnula jsem v noci jak poleno a ráno nebyla schopná vstát...taky se není čemu divit. Po šesti dnech probdělých nocí.


Teď se chystám opět do školy a na popud Renči, kamarádky ze skupiny, která mě včera zbombardovala zprávami, že chce okamžitě nové články a že je na mém blogu závislá, každých 20 minut aktualizuje, jsem se rozhodla a slíbila jí, že dneska přidám velkou porci článků a taky že to hodlám dodržet :).
Ještě bych vám moc ráda poděkovala za pozitivní ohlasy..obvzláště těm, kteří píší, že mám žurnalistický talent. Je tak trochu paradox, že chodím do školy, kde se studuju i žurnalistika a jsem ve třídě vedle, kde je cestovní ruch a marketing :D. Bavilo by mě to i to..ale jde o to, že když mám psát o nějakém přesně daném tématu a zrovna k tomu nemám co říct, nevypadne ze mě žádné spisovatelské střevo. Ale když píšu o něčem, čemu rozumím a co mě zajímá, je to zdaleka o něčem jiném. 
Příkladně včera jsem psala slohovku..úvahu na téma "Domácí úkoly- mají nebo nemají smysl?!" ..no jsem upřímně zvědavá, co mi tam ta učitelka napíše. Už mi řekla předem, že odstavce mám blbě..:D Prostě sorry, ale nemůžu za to, že nás to na každé škole učili jinak a když děláš práci tak, jak vás ji naučili a ještě jsi za to potrestán, tak to fakt "potěší"...ano, chtěla jsem říct nasere!
Taky se mi včera povedlo odložit si psychiatričku až na 29. ledna a chci s ní prokonzultovat nějakou krátkodobou hospitalizaci na interně skrz tu zástavu močení. Protože na to mi nic nepomůže, akorát speciálně namíchané kapačky s ionty a elektrolyty, které mi můžou dát jen v nemocnici. 
Popravdě mám tak děravou hlavu, že ani nevím, na kdy mám psycholožku..asi jí budu muset zavolat :D, jestli jsem už neprošvihla termín.

Tumblr_mfe2cyjmsd1rvnx7ko1_500_large

Plno dalších zážitků se dopíši ve škole, v hodinách ICT..budu na to mít asi 70 minut, takže se máte na co těšit + ještě večer budu přidávat.
Nejvíc mě teď hřeje na srdci, že moji nejdražší a nejlepší M. mám zpátky ♥ a nikdy nás nic a nikdo nerozdělí. :*

Mějte krásný den, všem vám ho ze srdce přeju

Vaše Andie


PS:díky této krásce tu máte článek už ráno..ani jsem si kvůli tomu nestačila vyčistit zuby a vyžehlit vlasy.jdu do školy jak vagabund :D .tak snad máš radost :D  :)..MILUJU VÁS!

Komentáře

  1. Bůh žehnej krásce na fotce :-)

    jsem si říkala, co tebou je, že se ani neozveš...

    Se školou je to na prd, já jsem tak šíleně ráda, že tam nemusím do konce ledna, že si to nikdo nedovede ani představit.

    Kočko drž se, já so hrozně, ale opravdu hrozně moc přeju, aby ti to pomohlo i třeba jen krátkodobá hospitalizace nebo cokoliv, je to šílený když si to tak vezmeš, že taková pěkná holka jako ty se topí v takovejch sračkách... doufám, že už bude jen dobře...

    OdpovědětVymazat
  2. BTW daří si mě pořád stejně. Vůle letos dokázat to, k čemu jsem se loni v podstatě ani nepřiblížila je stále silnější a silnější :-)

    Víš já jsem takovej ten uživatel blogu, co sem hodí článek a víc ho nic moc nezajímá, sem tam trochu pozmění písmo, pozadí atd, takže mi stačil blog.cz bohatě, ale jde o to, že od 21.12.2012 kdy přeměnili ty pitomci tu hlavní stránku, mi tam nikdo nechodí a upřímně, nedivím se. Já jsem taky už moc k holkám nechodila, pač pokud máš 150 SB,tak přece nejsi schopná je všechny každej den oběhnout a teď zjistíš, že půlka ti ani nevyhodila článek a jdeš k nim zbytečně... Je to prostě hnus, tak jsem skončila tady a definitivně... Nechtělo se mi do toho končit tam, přece jen je tam rok života, ale bohužel... včera to bylo to nejtěžší rozhodnutí, ale zvládla jsem ho nakonec....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, kočko...já si chci domluvit už nějakou hospitalizaci, protože takhle to dál nejde..ale nechci si to pak zas posrat těma projímadlama..protože v tu chvíli zas začnu zadržovat veškerou vodu a budu oteklá jak žaba :(.. jinak na tom blogu mě to docela nudilo, měla jsem tam od 13ti stránku o Tokio Hotel...ted už je jí 5 let, ale už tam dávno nechodím :D. Budu se věnovat radši tomuhle blogu, který nabízí lidem něco užitečného a není to jen zbytečné brouzdání po internetu kvůli kravinám. Taky ti přeju, aby ti tvoje úsilí vydrželo :* ..to zvládneš, máš na to, děvče!

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky