Marilyn Monroe - sexsymbol doby, kdy ještě nefrčely vyzábliny

486886_347537572020602_1036696517_n_large

Ano..díváš se zrovna na Marilyn Monroe, jednu z žen, které svět považuje za jednu z největších sexsymbolů. Mně osobně se nelíbí, ale je to věc názoru.,samozřejmě každému se líbí něco jiného :). Řekla jsem si, že by bylo fajn se o ní něco víc dozvědět, takže jsem nezahálela a otevřela všechny odkazy jejích životopisů, novinové příspěvky z tehdejší doby a shlédla jsem i dokument, ze kterého si člověk asi zapamatuje nejvíc. Marilyn Monroe prožila své dětsví se svou psychicky labilní matkou, u různých příbuzných a pěstounů, ale také v sirotčinci. Svého otce neznala. Tento příběh mi tak nějak připomíná mě. Proslavily ji především nafocené kalendářové akty v době, kdy se jí ujala prestižní modelingová agentura. Lidé ji postupem času bohužel zaškatulkovali jako prostoduchou plavovlásku. Později se stala velmi uznávanou herečkou a sama si otevřela vlastní produkční společnost. 

Tumblr_mhbdkrzy091ry959vo1_400_large

Já jsem na ni chtěla poukázat z toho důvodu, že mě prostě mrzí, jak se ty ideály "krásy" pořád posouvají do víc a víc nemocných iluzí. Popravdě..Marilyn byla štíhlá...ne tlustá. Ale kdo by se dneska s takovým tělem dostal na molo, že?!....popravdě radši bych se dívala na takové hezké tělo než propagaci anorexie modelek z přehlídkových mol..jako třeba Elišku Bučkovou. Popravdě, moc jí to nežeru, že se neomezuje v jídle, ale pravdou je, že znám hodně takových lidí, kteří jsou vychrtlí, ale ládují se jídlem za čtyři. Zaujala tě Marilyn a chceš se o ní dozvědět víc? Pak se mrkni na životopisný dokument Poslední dny, který stáhneš na netu nebo se dá i shlédnout na YouTube, akorát si nejsem jistá, jestli je možné ho tam najít i v češtině.

Komentáře

  1. Marilyn byla krásná! Zato Bučková teď vypada hrozne, a to to dřív byla kočka :( Taky bych neřekla, ze se neomezuje, jelikož předtim měla postavu celkem normální (během miss), zato teď...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky