Miss Dior Chérie - recenze


Milujuuuuu, tuhle vůni prostě miluju. Přišla jsem na ni začátkem roku v Brně v Douglasovi (parfumerie) a uchvátila mě. Samozřejmě cena, kterou za ni chtěli rozhodně nebyla nízká, a tak jsem se rozhodla si ji pořídit na Vánoce. Zakoupila jsem si to největší balení, 100 ml, aby mi vydržel trošku déle a byl poměrně za výhodnou cenu :). Já osobně nemůžu používat toaletní vody, protože na mně se to prostě nikdy nerozvoní, tudíž musím sáhnout vždy po parfému, když chci hezky vonět. Tahle diorovská voňavka je ovšem trefa do černého :). A složení?! :
HLAVA: zelená tangerinka, lístky jahodníku
SRDCE: fialka, růžový jasmín, karamelizovaný popcorn, jahodový šerbet
ZÁKLAD: pačuli, křišťálové pižmo
..myslím, že ten karamelizovaný popcorn tomu dává ty největší grády :))

A jaké parfémy používáte vy, holky? Podělte se o vaše zkušenosti :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky