Moje TOP 4 knížky pro rok 2013

Táák zlatíčka. Nejdřív bych asi uvedla první dvě, které jsou psané celkově v angličtině a dovezené ze Států :)..
1.) Lindsey Kelk - I heart New York
2) Sherry Argov - Why men marry bitches (NY Times bestseller)

...řeknu vám, I heart NY ještě nemám dočtený, protože poté, co se mi do rukou dostala knížka Why Men Marry Bitches, jsem se do ní tak zažrala, že momentálně není knížka, která by mě od čtení této uvedené odpoutala :). Případně vám sem pak hodím pár slušných kapitol přeložených do češtiny, abyste si z toho taky mohly něco odnést do budoucna, holky :)


...a teď bych se vrátila k těm dalším dvěma, do kterých jsem se ještě nepustila
Ta první je od Petry Dvořákové - Já jsem hlad ..vypovídá o ženě, která si prošla mnoha lety anorexie a tudíž ví, o čem tato nemoc je a v knize dost emotivně popisuje svůj život (kousek už jsem stačila přečíst). Jelikož jsem ji dostala už na loňské Vánoce, dala byc si facku, že jsem se k tomu čtení ještě nedokopala.

No a teď tu máme poslední knížku..a to Tajemství dokonalého sebevědomí ..údajně taky bestseller. Tu jsem dostala k letošním Vánocům. Takže tímto se moje vyhlídky do roku 2013 rozšířily o další bod a to jest dočíst tyto 4 knihy (+ 20 knih do povinné školní četby k maturitě, se kterou jsem ještě ani nezačala :D :D )...no jo, né každý jsme tak pohotový. 



Komentáře

  1. Určitě by mě nepochvalila :D a to vim, a to nemyslim velikosti a mnozstvi, ale obsah zivin :D bohuzel, doma mi to nejde mit spravnej obsah a na intru to nejde :) a jinak, ze bych mela nejak extra malý porce, o to se bát nemusíš zlato :)
    knížky vypadají suprově ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš to tu pěkné... budu k tobě ráda chodit :-) něco málo jsem si prošla, ale čas je teď do příštího čtvrtka luxus, který rozhodně nemám :-( takže se ti budu věnovat až od příštího týdne...

    BTW budu ti psát z mého blogspot blogu, protože FatLady je už tak nějak pro mě Pasé... Nechávám si ho tam jenom proto, že je tam už rok :-)...
    Adresa k druhému blogu je: http://betterfoodforbetterlife.blogspot.cz tak se můžeš mrknout i sem...

    Jsem ráda, za každou novou posilu, co není pro-ana/mia, protože těch je tady v poslední době víc než dost...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem tvojí čtenářkou :) začínáš hezky, tak jen tak dál :) přeju ti hodně úspěchů v blogování :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog, kde probíhá giveaway :) budu ráda když se zúčastníš a přidáš mezi moje čtenáře :) onlygirlnn.blogspot.com , měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to je super, rovnou se můžeš přidat mezi mé "followers"..aneb pravidelné čtenáře :) (najdeš v levém sloupci na tomto blogu). Už mířím na tvůj blog, protože si nejsem jistá, jestli si tady ten příspěvek vůbec přečteš.

      Vymazat
  4. Ahoj:) dekuju moc za komentar! blog máš super!;)
    a rozhodne jsem si nasla 'to svoje' :D zboznuju knizky.takze..
    a všechny ty,o kterych jsi psala vypadaji naprosto bozsky!<3
    budu si je muset nekde sehnat:D a máš to moc hezky napsane;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky