Moje vyhlídky do roku 2013

1) dokončit tohle pololetí bez neklasifikací a pokud možno napravit dojebané známky na lepší
2) vyřídit, kam se obrátit při soudu s matkou o výživné
3) najít si práci
4) najít si podnájem
5) VĚŘIT SI!
6) přečíst ty moje vysněné knihy, které mi leží v poličce
7) vypustit z hlavy idiota, který mě tak napůl zničil
8) vydobýt si pobyt na jipce a dát se do pořádku v ohledu příjmu a výdeje tekutin
9) přestat s projímadly
10) říkat "ne" lidem, kteří mi "ne" říkali vždy, když jsem je zrovna potřebovala
11) potkat se konečně s lidmi, které mám nejradši
12) nové tetování (pierc už mám :D )

...no, jak můžete vidět, mám toho ještě hodně na práci..a určitě by mě těch vyhlídek napadlo ještě daleko víc


Komentáře

  1. Jasný Andrejko, stračí jen kliknout na odkaz a máš to tam:)
    Mimochodem držím ti palečky ohledně tvých plánů do budoucna! Určitě to všechno zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Teri :)..jsi zatíčko. Ať se ti v roce 2o13 vyplní vše, co si přeješ! :*..tvůj nový web si zapíšu a hned večer ho navštívím.

      Vymazat
  2. Věřit si... to by mě nikdy nenapadlo, ale je to vlastně strašně důležité.. Držím ti palce!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky