Monička....nové světlo v mém životě ♥

Dnes jsem tak přemýšlela, o čem bych napsala následující článek. Mám tisíce nápadů, ale ty mi z hlavy vždycky za chvilku vyprchají. To, co mě teď nejvíc trápí je moje kamarádka..ba ne, ona je nejvíc, je to spřízněná duše - Moňulka..
Začalo to inzerátem na seznamu..nudila jsem se a vletěla jsem na seznamku do rubriky "Sháním kamaráda/kamarádku"..byla jsem plna samoty a strašně jsem toužila po nějaké nejlepší kamarádce. Napsala jsem jí! Měla tam krásný inzerát a já si v tu chvíli říkala "to stejně nemá cenu, jsou to jen slova"...ale ona mi potom odepsala a já v té odpovědi ustrnula- viděla jsem v ní kus sebe. Nechápala jsem z toho. Takhle jsme si potom dokázaly psát e-mailové eseje klidně několikrát denně. Ale teď v posledních dnech se něco zvrtlo. Já sama nechápu co :(. Myslím si, že v ní příspěvky mých facebookových "kamarádů" vyvolaly pocit, že ona pro mě není ta nejdůležitější a najednou mi přestala nějak psát. Jsem z toho dost smutná. Byly jsme spolu domluvené i na Silvestra, ale to taky padlo. Koneckonců byl to právě Silvestr, kdy jsem měla ten bulimický záchvat a nevylezla jsem z bytu. Chtěla bych jí alespoň tímto příspěvkem vyjádřit, že je pro mě ta nejdůležitější na světě, ta, co si pod pojmem "opravdové přátelství" představuje to samé, co já....Mám tě strašně moc ráda, Mony...a chtěla bych ti říct jednu věc! : na facebooku není všechno tak, jak se na první pohled zdá. Lidé umí napsat jakákoli slova, ale to, jaký vztah ke mně mají ve skutečnosti zdaleka není takový, jak to vypadá..
..vrať se mi!


Komentáře

Oblíbené příspěvky