Musím se vykecat...

Ahojte všichni moji milovaní,
především vám chci napřed poděkovat za tu obrovskou podporu! Je to sice pár lidí, ale pro mě to znamená opravdu hodně ♥. Úplně jsem zapomněla zdokumentovat to moje pečení narozeninových perníčků, nejsem já ale trubka? No alespoň vám sem přikládám fotku, jak asi zhruba vypadají. Mám nový foťák a jaksi se mu se mnou nechce spolupracovat, takže mi děla samé škaredé fotky. Otázka jen, jestli je to opravdu foťákem..:D Nu...co mě čeká zítra. Jdu ráno k doktorce, k obvodní, abych nemusela do školy. Navalilo se toho na mě totiž tolik, že nevím, co dřív a hlavně to nezvládám, ten psychický nátlak, jak jsem chyběla strašně dlouho kvůli nemocnici a teď nemám napsanou ještě ani jenu čtvrtletku a závěrečky, takže by mě to mělo následující týden čekat. Ležím od úterka doma skrz to, že jsem si sama způsobila chřipku, abych nemusela vycházet z domu. Nechala jsem celou noc v těch mínusech otevřený balkon a do rána jsem ztratila hlas. Doktorka si samozřejmě bude myslet, že simuluju, protože ví, že mám s tou školou problém. Moje myšlenky ovládá jenom jídlo, postava, váha, smutek, pocity bezmoci...a neviditelnost do budoucna..to mě na tom všem plaší nejvíc. Nemám ještě tolik věcí vyřízených, achjo...ale tento týden bude fakt náročný, budu mít co dělat, abych to nějak zvládla. Alespoň když v té škole prolezu...i když s tím nebudu ani na minimum spokojená, jelikož trpím velkou dávkou perfekcionismu a chci být ve všem a všude nejlepší. Některé z vás určitě ví, o čem mluvím. Přednastavím vám kdyžtak nějaké články na ráno, abyste měly u kávy co číst a přeju vám krásnou dobrou noc, vám, co se chystáte spát :).



A nezapomeňte..nejlepší perníčky jsou ty podle Röttigové :) !

Komentáře

  1. máš to krásný ty perníčky... neboj, z toho začarovanýho kruhu se dostaneš, prostě musíš, jenom to prostě bohužel nebude hned :-(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky