Nové tetování? Ano, ale aby mělo nějaký význam

Tak jsem se odhodlala k volbě nového tetování...už vím, co to bude. Bude to takové, jako na obrázku dole, akorát bude vytetované pod klíční kostí. V nejbližší době bych si to šla ráda zařídit. A proč vlastně "Faith" neboli "Víra" ?! To je jednoduché- protože  když ztratíme víru, ztratíme tím všechno..naději na lepší budoucnost, sami sebe, postupem času i své přátele. Byla jsem popravdě odpůrcem tetování, ale takových těch kýčovitých, které pokryjí celé rameno. Ještě ke všemu, když to bylo barevné..to už byl z mého pohledu totální hnus. Chtěla jsem si vybrat něco, čeho nebudu nikdy litovat, že jsem si to nechala zvěčnit na svoje tělo. Tímto dám apoň sama sobě najevo, že to myslím vážně, nechala jsem si to přece zvěčnit na tak viditelné místo. A vždycky, když se podívám do zrcadla, připomenu si ten smysl, proč jsem se do toho dala a budu dál bojovat. I když je nám nejhůř, neustále musíme věřit, že se věci mohou změnit, je to v našich rukách.
A co vy? Máte kérku? A jakou? :)


Komentáře

  1. Tetování vypadá úžasně, tk snad se i povede :)
    já teda žádný nemám, lae snad ani nechci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jasné.to je každého volba :)...pak sem určitě hodím foto

      Vymazat
  2. Mám takové pěkné véčko na kotníku :) ale do druhého bych asi už nešla.Bolelo to jako čert :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jsem po píchání jazyka nadvakrát zvyklá na všechno :D

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky