Nový rok, nové začátky....a hlavně ZMĚNY

Ahoj holčičky moje..
Strašně se vám omlouvám, že jsem tu dlouho žádný článek nepřidala ani neobíhala vaše blogy, ale stalo se mi  něco, čím se opravdu nedá chlubit..tělo utrpělo nějaký metabolický rozvrat a já za 3 dny nabrala 6 kilo a ani nedopnu kalhoty, které běžně nosím. Navíc jsem měla tři dny po sobě bulimické záchvaty, takže si za to v podstatě můžu sama. Vy, které jste si něčím podobným někdy prošly mě asi pochopíte, že v této situaci a rozpoložení se nezmůžete na nic jiného než se odříznout od světa a nevylézat ven, protože se za sebe stydíte. Kdybych to tak před těmi Vánocemi nepokazila, mohla jsem být už relativně v pohodě...
Poslední dny jsem spala třeba 18 hodin, takže teď tu hodně ponocuju....
Jak jste strávily svátky, berušky??


Komentáře

  1. nene, to an tý fotce nejsem já ;) nohy mám tak 3x tlusci nez divka na obrazku ;)
    jinak to co se ti stalo, je mi lito ... snad to bude brzy v poradku ;) drzim palce ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky